۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
چالش جدی فعالان اقتصادی اصفهان برای دریافت خدمات بانکی
استاندار اصفهان مطرح کرد؛

چالش جدی فعالان اقتصادی اصفهان برای دریافت خدمات بانکی

اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: صنعتگران و فعالان اقتصادی استان اصفهان در برخی از حوزه ها به خصوص موضوعات بانکی دچار چالش های جدی هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدرضا مرتضوی عصر پنج شنبه در جلسه بررسی عملکرد شبکه بانکی استان اصفهان با حضور وزیر اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: استان اصفهان یکی از استان های در سطح کشور است که در حوزه های مختلف دارای ظرفیت و پتانسیل های ویژه است و سهم این استان در اقتصاد و صنعت کشور غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه صنعتگران و فعالین اقتصادی استان در برخی از حوزه ها به خصوص موضوعات بانکی دچار چالش های جدی هستند، ابراز داشت: امیدواریم با کاهش چالش ها شاهد روان شدن چرخ اقتصاد استان باشیم.

استاندار اصفهان با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان تصریح کرد: در این سفر برخی از مشکلات موجود در پیش روی صنعتگران و مردم استان مطرح شد و پس از آن این مشکلات با مدیران عامل بانک‌ها یکی یکی مطرح شد اما متاسفانه در برخی از موارد توافقات قبلی با مشکلاتی مواجه شد.

وی با اشاره به ایجاد برخی حواشی برای بان‌ های استان اصفهان خاطرنشان کرد: این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی شده است که نارضایتی مردم را هم در پی داشته است.

گلایه اصفهانی‌ها از خدمات بانکی

مرتضوی با اشاره به کاهش برخی از شعب بانک ها و پرسنل تاکید کرد: این مسئله در برخی از شهرستان های استان باعث گلایه هم استانی های ما شده است که از وزیر محترم اقتصاد می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه اکثر بانکها همکاری های لازم را با مجموعه استان دارند، تاکید کرد: با این وجود مجبور شدیم برخی از مدیران عامل بانک‌ها را تغییر دهیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه از بانکها انتظار همکاری با مردم و صنعتگران را داریم، گفت: البته به میزان توقعات ما هم از بانکها حمایت و پشتیبانی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه لازم است تا برخی از اختیارات به استان ها محول شود، افزود: این موضوع باعث می شود تا مردم به خصوص فعالان اقتصادی و صنعتی کمتر دچار چالش و مشکل شوند.

گلایه برخی کارمندان در مورد حقوق و مزایای دریافتی

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره گلایه برخی از کارمندان در مورد حقوق و مزایای دریافتی اظهار داشت: در شهرستان ها این موضوع بیشتر خود را نشان داده است که این موضوع سبب شده است تا شیب حداقلی و فاصله از تورم افزایش یابد.

کد خبر: ۱۸۳٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha