۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
نیروگاه برق زنجان نماد توانمندی جوانان ایرانی است
رئیس جمهور:

نیروگاه برق زنجان نماد توانمندی جوانان ایرانی است

زنجان- رئیس جمهور با اشاره به نیروگاه برق زنجان در حاشیه سفر یک روزه هیئت دولت، گفت: ساخت چنین زیرساخت هایی، نماد توانمندی جوانان ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی قبل از ظهر پنج شنبه با حضور سرزده در جمع مردم روستای قره بوطه از توابع بخش زنجانرود شهرستان زنجان به اهداف سفر خود به این استان اشاره کرد و بیان داشت: هدف از سفر یک روزه به زنجان افتتاح نیروگاه برقی بود که با دستان توانای جوانان و متخصصان داخلی احداث و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های قابل توجهی که در صنعت برق کشور شده، باعث خوشحالی است، تاکید کرد: این پیشرفت ها با دست توانمند جوانان ایران اسلامی رقم خورده و کشور با همین دستان در حال پیشرفت و رشد است.

رئیس جمهور به مطالبه اهالی روستای قره بوطه در خصوص حل مشکل آب شرب اشاره کرد و افزود: دایر شدن مرکز درمانی در این روستا با پزشک مستقر از جمله مطالبات مردم این روستا است که دستوراتی برای این حل این مسائل صادر شده است.

رئیسی به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) نیز اشاره کرد و گفت: آنانی که دست به اغتشاش و نا امن کردن کشور می‌زنند مردم عادی نیستند.

به گزارش بازار، روستای قره بوطه از توابع بخش زنجانرود شهرستان زنجان در فاصله ۱۰۱ کیلومتری از شهر زنجان واقع است.

کد خبر: ۱۸۳٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha