۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
بهترین بلوک زنی | قیمت دستگاه بلوک زنی بتن ماشین

بهترین بلوک زنی | قیمت دستگاه بلوک زنی بتن ماشین

احتمالاً تاکنون در مورد بلوک زنی و دستگاه های مربوط به آن شنیده اید. اما نمی دانستید که این فرایند چیست و دستگاه بلوک زنی چگونه عمل می کند.

بازار; گروه صنعت: احتمالاً تاکنون در مورد بلوک زنی و دستگاه های مربوط به آن شنیده اید. اما نمی دانستید که این فرایند چیست و دستگاه بلوک زنی چگونه عمل می کند. بلوک زدن فرایندی است که طی آن شن و سیمان و گاها پوکه ها با هم مخلوط می شوند تا بلوک را تولید کنند. این دستگاه انواع زیادی دارد که به روش های مختلفی بلوک تولید می کنند. شرکت بتن ماشین بهترین بلوک زنی و با کیفیت ترین دستگاه ها را در ایران تولید می کند. در ادامه به قیمت بهترین دستگاه بلوک زنی در ایران خواهیم پرداخت.

احتمالاً بارها دستگاه های بلوک زنی را سر ساختمان ها و پروژه های مختلف ساختمانی دیده اید. از دستگاه های بلوک زن برای درست کردن بلوک هایی استفاده می شود که برای ساختمان سازی به کار برده می شوند. بهترین بلوک زنی می تواند در مدت خیلی کوتاهی بیشترین بلوک را با دقت زیادی تولید کند. در واقع دستگاه بلوک زن برای سریع کردن روند کار در پروژه ها به کار می رود. تمامی بلوک های تولید شده توسط این دستگاه دارای اندازه ها و ابعاد دقیق هستند.

بهترین بلوک زنی | قیمت دستگاه بلوک زنی بتن ماشین

دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود. به همین دلیل این دستگاه توانسته جای خود را در بسیاری از پروژه های ساختمانی باز کند. از آنجایی که این دستگاه ها صنعتی هستند، بخش های بسیار مختلفی دارند و کارکرد آن ها پیچیده است. دستگاه های بلوک زنی در انواع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته می شوند. قطعات و بخش های مختلف این دستگاه ها بسته به نوع آن ها متفاوت هستند. در ادامه به معرفی انواع دستگاه های بلوک زن می پردازیم.

دستگاه بلوک زنی دستی با نیروی مکانیکی اپراتور مربوطه و کاملاً به صورت دستی کار می کند. این دستگاه برای پروژه های کوچک عمرانی بهترین گزینه است. زیرا هم جوابگوی نیازها است و هم از قیمت مناسب تری برخوردار است. دستگاه بلوک زن اتوماتیک به صورت نیمه اتوماتیکی کار می کند و هیدرولیکی است. به این دستگاه ها تخم گذار هیدرولیکی نیز می گویند، زیرا نحوه کار آن همانند تخم گذاری جانداران خزنده است. این دستگاه بلوک ها را در یک ردیف تولید می کند و پس از آن به ردیف بعدی می رود. دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک بهترین انتخاب برای پروژه های عظیم عمرانی و پروژه های خارج شهری است. این دستگاه می تواند در کمترین زمان، بیشترین بلوک ها را به صورت یک اندازه و دقیق تولید کند. سرعت این دستگاه نسبت به انواع دیگر کم تر است و نسبت به بقیه با دقت کمتری بلوک ها را تولید می کند. این دستگاه به صورت تک قالبه و دو قالبه عرضه می شود.

بهترین بلوک زنی | قیمت دستگاه بلوک زنی بتن ماشین

قیمت دستگاه بلوک زنی

شاید شما نیز این سؤال را داشته باشید که قیمت بهترین بلوک زنی به چه صورت است؟ در جواب این سؤال باید بگوییم که این قیمت کاملاً به نوع دستگاه و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. دستگاه های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از قیمت بسیار بیشتری نسبت به انواع دستی برخوردار هستند. زیرا در این دستگاه ها تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته است و قطعات بیشتری نیز دارند. بلوک زن های دستی قیمت بسیار کمتری دارند. بنابراین می توانید با هزینه کمتری آن ها را خریداری نمایید.

اگر قصد خرید بهترین بلوک زنی را دارید می توانید محصول مورد نظر خود را از میان محصولات شرکت بتن ماشین انتخاب کنید. تمامی ماشین آلات بتن ماشین در کنار کیفیت بالای خود، قیمت بسیار مناسبی دارند. بنابراین نیازی نیست برای خرید بهترین بلوک زنی قیمت های نجومی بپردازید. برای اطلاع از قیمت دقیق و بروز شده محصولات، با شماره های درج شده در سایت بتن ماشین تماس حاصل نمایید.

بهترین مارک دستگاه بلوک زنی

شرکت بتن ماشین اصفهان در زمینه تولید ماشین آلات بلوک زنی، صنعتی و ماشین آلات تولید مصالح ساختمانی فعالیت می کند. این شرکت با داشتن بیش از سه دهه تجربه در این زمینه بهترین دستگاه ها و ماشین آلات را در ایران تولید می کند. این ماشین آلات شامل بهترین بلوک زنی نیز می شوند. مجموعه بتن ماشین، با تکیه بر تجربه و دانش خود تمامی تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه کند. تمامی محصولات این شرکت تا ۱۵ ماه گارانتی می شوند. همچنین شما با اعتماد به این شرکت، می توانید از ۱۵ ماه خدمات پس از فروش شرکت ما بهره مند شوید. قیمت دستگاه بلوک زنی بتن ماشین را می توانید از مشاوران این مجموعه استعلام بگیرید.

کد خبر: ۱۸۳٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha