۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
معرفی ۱۷۰۰ نفر برای ارزیابی و عضویت در کمیسیون‌های مناقصات صنعت نفت
مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت اعلام کرد

معرفی ۱۷۰۰ نفر برای ارزیابی و عضویت در کمیسیون‌های مناقصات صنعت نفت

سرپرست مرکز ارزیابی مدیران صنعت نفت گفت: تمامی اعضای کمیسیون مناقصات نفت طی یک فرآیند منسجم ارزیابی و توسعه، گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

به گزارش بازار، سیدحسن موسوی افزود: بر اساس ابلاغ وزیر محترم نفت و بر مبنای ماده ۸ «دستورعمل صدور گواهینامه حرفه‌ای برگزاری مناقصات»، ارزیابی هزار و ۶۸۹ عضو کمیسیون مناقصات صنعت نفت شرکت‌های اصلی، فرعی و تابع به‌زودی انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بهبود شرایط کرونا و به‌منظور ارزیابی دقیق افراد، ارزیابی معرفی‌شدگان برای عضویت در کمیسیون مناقصات به‌صورت حضوری در زمان مقرر انجام می‌شود.

سرپرست مرکز ارزیابی مدیران صنعت نفت درباره مراحل ارزیابی تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی و توسعه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات بر اساس ارزیابی اولیه و نیم‌رخ شایستگی تخصصی افراد طراحی و اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است ۱۱۷ نفر از مجموع افراد معرفی‌شده، پیش از این موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای شده‌اند که به‌منظور ارتقا و دریافت گواهینامه سطح بالاتر در این ارزیابی شرکت خواهند کرد.

منابع آزمون اولیه شامل منابع مطالعاتی و فیلم‌های آموزشی به‌زودی در تارنمای مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بارگذاری خواهد شد و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه، همچنین درباره با زمان و نحوه انجام ارزیابی متقاضیان از طریق این رسانه صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۸۳٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha