۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
افزایش چشمگیر قیمت اتریوم طی یک روز| آیا رشد قیمت ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش چشمگیر قیمت اتریوم طی یک روز| آیا رشد قیمت ادامه خواهد داشت؟

قیمت اتریوم از عصر روز سه شنبه به طور ناگهانی با افزایشی چشمگیر مواجه شد و به بالاترین سطح خود از ماه سپتامبر این سو یعنی ۱۵۳۶ دلار رسید.

به گزارش بازار، با بهبود شرایط بازار رمزارزها، قیمت اتریوم از عصر روز سه شنبه به طور ناگهانی با افزایشی چشمگیر مواجه شد. قیمت اتریوم روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود روی ۱۵۳۶ رسید که بالاترین سطح از ۱۵ سپتامبر سال جاری به این سو محسوب می شود.

این قیمت همچنین نسبت به پایین ترین سطح خود در سال جاری تقریباً ۳۰ درصد افزایش یافته است. سایر ارزهای دیجیتال مانند کادنا، ولاس و بیت کوین نیز با افزایش قیمت روبرو شدند.

به نظر می رسد بهبود بازار رمزارزها به دلیل کاهش چشمگیر سوددهی اوراق قرضه بلند مدت در آمریکا بوده است؛ موضوعی که منجر به افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار شد. بر اساس آخرین آمارهای موجود، میزان بازدهی ۱۰ ساله اوراق بهادار آمریکا به ۴.۰۹ درصد کاهش یافت و این در حالیست که سود ۳۰ ساله این اوراق نیز به ۴.۲ درصد کاهش یافته است.



پیش بینی قیمت اتریوم

افزایش چشمگیر قیمت اتریوم طی یک روز| آیا رشد قیمت ادامه خواهد داشت؟

در نمودار چهار ساعته قیمت، مشاهده می کنیم که قیمت اتریوم طی چند روز گذشته در مرحله تثبیت قرار داشته است. این حرکت قیمت در روز سه شنبه به پایان رسید و اتریوم به بالاترین نقطه قیمتی خود از کاهش سپتامبر به این سو جهش کرد.

قیمت اتریوم توانسته است در محدوده بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه حرکت کند. با نگاه دقیق‌تر مشخص می‌شود که قیمت به محدوده بالای خط گردن الگوی سر و شانه‌های معکوس حرکت کرده است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت اتریوم همچنان در حال افزایش باشد و خریداران سطح روانی بعدی را روی ۱۶۵۰ دلار هدف قرار دهند. سقوط به زیر ۱۴۰۰ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۸۳٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha