۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
۲ هزار بنگاه تولیدی در گیلان احیاء شد
استاندار گیلان:

۲ هزار بنگاه تولیدی در گیلان احیاء شد

خمام- استاندار گیلان از احیای دو هزار بنگاه و واحد تولیدی برای حمایت از تولید و اشتغال در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی صادرات، این روند را در احیای وضعیت اقتصادی جامعه موثر دانست و گفت: سنگ اندازی و دست پاچگی دشمن به دلیل موفقیت ایران اسلامی در دیپلماسی اقتصادی است.

عباسی خط ریلی رشت–کاسپین را در توسعه تجارت کشور با همسایگان و رونق اقتصادی گیلان موثر خواند و تصریح کرد : افتتاح راه آهن رشت به کاسپین فرصت اقتصادی خوبی را برای کشور فراهم می کند.

وی با اشاره به معطل ماندن پروژه میدان خمام، تاکید کرد تعیین تکلیف و ساماندهی پروژه میدان خمام و همچنین تعریض جاده پرتردد این شهر به کوچصفهان در اولویت کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

استاندار گیلان احیای دو هزار بنگاه و واحد تولیدی استان را در جهت حمایت تولید و اشتغال عنوان و خاطر نشان کرد: نگاه دولت توجه ویژه به واحدهای تولیدی است و در این راستا در گیلان فعالیت های تحول انگیزی انجام شده است.

عباسی با تاکید بر سخت گیری برای خوش نشین ها و غیربومی ها در مناطق روستایی، تصریح کرد: مدیران متولی شرایط ساخت و ساز و ماندگاری برای بومی ها و روستاییان تسهیل ببخشید اما برای خوشن نشین ها و غیربومی ها با نگاه ویلا سازی و احداثات غیرقانونی شرایط سخت اعمال شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه ابترماندن کارها در این دولت قابل پذیرش نیست، گفت: سرعت بخشی به پروژه ها و همچنین امورات خدماتی مردم با شعار عملی ما می توانیم باید در اولویت قرار گیرد.

کد خبر: ۱۸۳٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha