۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
پروژه راه تنکابن - الموت با تهاتر ۱۲ میلیارد تومانی فعال شد
در گفتگو با بازار؛

پروژه راه تنکابن - الموت با تهاتر ۱۲ میلیارد تومانی فعال شد

تنکابن- عضو کمیسیون شورای پول و اعتبار مجلس با بیان اینکه پروژه ملی راه تنکابن به الموت مدت ها با رکود مواجه شده بود،گفت: بارایزنی و پیگیری بسیار و با اخذ ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر فعال شد.

شمس الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار از فعال شدن پروژه ملی جاده تنکابن -الموت قزوین خبر داد و گفت:عملیات ساخت آن جریان دارد و همین اتفاق هم برای پروژه رینگ شهری نشتارود افتاد.

وی با اشاره به پروژه ی گسترده گازرسانی به مناطق بالادست سه شهریتان غرب مازندران اضافه کرد: شهرستان عباس اباد در حال حاضر سبز بوده و تمام روستاهای آن گازدار شدند و با اخذ اعتبار به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به ییلاقات جواهرده و جنت رودبار رامسر، عملیات گازرسانی به این ییلاقات هم در حال اجراست.

نماینده مردم منطقه در خانه ملت با بیان اینکه در زمستان سال جاری تمام روستاهای دهستان سه هزار تنکابن هم گازدار می شوند ، ادامه داد: اتفاق بسیار مهم در این بخش اخذ بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی برای گازرسانی به مناطق محروم و صعب العبور اشکورات رامسر است که عملیات گازرسانی برای ده روستای پایین دست و ده روستای بالادست این مناطق به زودی انجام می شود.

حسینی ضمن تشریح وضعیت اسفبار آب شرب در مازندران بویژه غرب این استان، علی رغم وجود رودخانه ها و بارشهای قابل توجه ، تصریح کرد: با تصویب پروژه ابرسانی تنکابن به خرم آباد در فاز نخست و در فاز بعدی به شهرستانهای رامسر و عباس آباد این‌پروژه هم بودجه دریافت کرده و بزودی اجرایی شده است.

کد خبر: ۱۸۳٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha