۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
شهرک کشاورزی بستری برای توسعه کشت گلخانه ای در گلستان است
مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی جهادکشاورزی گلستان:

شهرک کشاورزی بستری برای توسعه کشت گلخانه ای در گلستان است

گرگان- کفشگیری، مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی جهادکشاورزی گلستان، گفت: هدف ایجاد شهرک های کشاورزی، افزایش بهره وری در میزان تولید و بستری برای توسعه کشت محصولات گلخانه ای است.

نعمت الله کفشگیری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به شرایط خشکسالی و تغییر اقلیم در سال های اخیر، تغییر در روش کشت با هدف تداوم امینت غذایی باید ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی جهادکشاورزی گلستان افزود: در کشت گلخانه ای افزایش تولید در واحد سطح و کیفیت محصول را خواهیم داشت .

کفشگیری ضمن بیان این موضوع که جهان با بحران آب روبه رو است، اضافه کرد: با توجه به خشکسالی های اخیر در استان کشت گلخانه بهترین گزینه برای مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی است.

به گفته وی، در حال حاضر در استان سه شهرک کشاورزی در شهرستان های گنبدکاووس، کردکوی و آق قلا قراردارد که در زمینه تولید بذر هیبرید، گل و گیاه زینتی، سبزی و صیفی جات در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی جهادکشاورزی گلستان عنوان کرد: بزرگترین طرح پرورش دام و طیور کشور در شهرستان گنبد ایجاد شده که ۴۰۰ هکتار مساحت دارد و در این شهرک محصولات به صورت زنجیره تولید فعالیت می کند.

وی شرکت شهرک های کشاورزی را تسهیلگر مراحل ایجاد تولید عنوان کرد و یادآورشد: شرکت شهرک ها مراحل اخذ مجوز را برای سرمایه گذاران کوتاه کرده است.

کد خبر: ۱۸۲٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha