۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
شمارش معکوس برای راه‌اندازی نمایندگی وزارت خارجه در اروند| ورود بخش خصوصی برای بندر آبادان-سیبه
نماینده مردم آبادان در مجلس:

شمارش معکوس برای راه‌اندازی نمایندگی وزارت خارجه در اروند| ورود بخش خصوصی برای بندر آبادان-سیبه

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شمارش معکوس برای راه‌اندازی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد اروند فراهم شده است.

سیدمحمد مولوی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از اروند رود در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم صبح امروز «مهدی صفری»، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه وارد آبادان شد و از زیرساخت‌های بندر آبادان بازدید کرد.

وی افزود: در این بازدید از مقابل بندر سیبه عراق عبور و کلیات شرایط بررسی شد و هفته آینده نیز بازدیدی به صورت حضوری انجام می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمک به صادرات و فعالیت‌های بازرگانی، توسعه گردشگری آبی، درمانی و آموزشی، رونق کسب و کار، ارتقای امنیت مرز و همچنین افزایش اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری بخشی از مزیت‌های این طرح مهم اقتصادی است.

مولوی فاصله هفت دقیقه‌ای آبادان تا سیبه را مهم برشمرد و گفت: به طور حتم این امر سبب متعادل‌تر شدن مرز تجاری شلمچه و ارتقای سطح آبی می‌شود.

وی تاکید کرد: خط آبی آبادان-سیبه یک فرصت برای راه‌اندازی تاکسی آبی نیز تلقی می‌شود و می‌توان از این طریق مسافر جا به جا کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمینه فعالیت بخش خصوصی برای خط آبی آبادان به بندر سیبه عراق فراهم شده است.

مولوی خاطرنشان کرد: پیگیری زیادی برای راه‌اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه آزاد اروند انجام دادم و اکنون حسب مذاکرتی که صبح امروز مجددا با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه داشتم وی اعلام کرد به زودی این مهم محقق می‌شود.

کد خبر: ۱۸۲٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha