۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
جشنواره ملی زیتون در طارم برگزار می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

جشنواره ملی زیتون در طارم برگزار می‌شود

زنجان- حسنی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: جشنواره ملی زیتون با عنوان «جشنواره ملی شکرانه زیتون» ۱۹ و ۲۰ آبان ماه سالجاری به مدت دو روز در طارم برگزار می‌شود.

روح الله حسنی در گفتگو با خبرنگار بازار از برگزاری جشنواره ملی زیتون در شهرستان طارم خبر داد و گفت: جشنواره ملی زیتون با عنوان «جشنواره ملی شکرانه زیتون» ۱۹ و ۲۰ آبان ماه سالجاری به مدت دو روز در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیتهای شهرستان است و این جشنواره قرار است همزمان با فصل برداشت زیتون برگزار شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: طارم بزرگترین تولید کننده زیتون کشور است و بیشترین روغن زیتون کشور نیز در این شهرستان تولید و تهیه می‌شود.

حسنی با بیان اینکه طارم با محصول زیتون در ایران و جهان شناخته می‌شود، تاکید کرد: طارم دارای مزیت کشاورزی، گردشگری و تاریخی است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که توانمندی‌های این شهرستان در حاشیه برپایی جشنواره به بازدیدکنندگان معرفی شود.

وی ابراز کرد: برگزاری جشنواره ملی زیتون موجب برندسازی برای طارم به عنوان قطب تولید محصول زیتون؛ این طلای سبز خواهد شد و در این رویداد ملی در کنار معرفی ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری، صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی شهرستان، انواع برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان بنام کشوری اجرا خواهد شد.

کد خبر: ۱۸۲٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha