۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
اختصاص ۳۰۰ هکتار زمین برای احداث مسکن در همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

اختصاص ۳۰۰ هکتار زمین برای احداث مسکن در همدان

همدان - استاندار همدان از اختصاص۳۰۰ هکتار زمین برای احداث مسکن در همدان خبر داد و گفت: زمین‌های ۱۵ هزار واحد مسکونی در همدان تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش بازار و به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی همدان ، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: با توافق‌های به عمل آمده ۳۰۰ هکتار زمین در همدان برای اجرای طرح نهضت اقدام ملی اختصاص می‌یابد که در مرحله نخست پس از نهایی شدن زمین‌های ۱۵ هزار واحد مسکونی در همدان تعیین تکلیف می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در شهر ملایر چندین نقطه برای طرح نهضت ملی پیش بینی شده که در حال نهایی شدن است، گفت: در برخی از شهرها به دلیل وضعیت جغرافیایی مشکل کمبود زمین وجود دارد که از ظرفیت شهرداری ها و دیگر دستگاه‌ها جهت رفع این مشکل استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هفت هزار متقاضی ثبت نام و واریز وجه انجام داده اند، اظهار کرد: از این تعداد برای چهارهزار نفر زمین جانمایی شده و سه هزار نفر باقی مانده نیز ظرف دو هفته آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

استاندارهمدان عنوان کرد: هدف ما این است که قطعات زمین را به خود متقاضیان واگذار کنیم تا ساخت و ساز توسط خود آنها انجام شود.

قاسمی فرزاد در پایان درخصوص صدور پروانه ها برای ساخت مساکن ملی بیان کرد: در این جلسه رقم مشخص و ثابتی برای صدور پروانه ها در نظر گرفته شده که تا حد امکان هزینه ساخت را برای متقاضیان کاهش دهد.

کد خبر: ۱۸۲٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha