۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
۳ دستگاه پر طرفدار برای راه اندازی کسب و کار خانگی

۳ دستگاه پر طرفدار برای راه اندازی کسب و کار خانگی

شرکت بازرگانی AG وارکننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از ۱۸ سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد.

به گزارش بازار، دستگاه اسلایسر یا دستگاه برش میوه جزء دستگاه های آماده سازی است که در خط تولید میوه چیپس سیب زمینی و صیفی جات مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این دستگاه جهت استفاده در فرایند خرد کردن، خلالی کردن، نگینی و ورقه کردن محصولات مختلف می باشد.

از عوامل موثر در تولید محصول میوه خشک با کیفیت، دستگاه اسلایسر است. اسلایسر میوه به کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی در زمینه صنایع مواد غذایی کمک بسیاری می کند. اسلایسر به راحتی می‌ تواند میوه ها، صیفی جات و سبزیجات را به سرعت به شکل ورقه ای، نگینی، خلالی و حلقه ای خرد نماید.

نیاز به اسلایسر در برخی از مشاغل از جمله هتل ها، کافی شاپ ها، فست فودها، سوپرمارکت ها، رستوران ها، آشپزخانه ها، تهیه غذاها و... کاملا محسوس است. از مزیت های استفاده از دستگاه اسلایسر می توان به سرعت و کیفیت در عملکرد آن اشاره کرد. هنگامی که اسلایس و برش دادن محصولات به صورت دستی انجام شود، معمولاً نظم دقیقی در برش ها وجود ندارد و امکان دارد برخی برش ها بسیار نازک باشد و باعث له شدن و هدر رفتن محصول شود.

 در حالی که این دستگاه با ظرافت و کیفیتی که در برش ها ایجاد می کند، مانع از دور ریختن مواد غذایی می شود و بسیار مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر این خرد کردن و آماده کردن حجم زیادی از مواد با دست به زمان زیادی نیاز دارد و با وجود خطای انسانی امکان یکسان بودن برش ها خیلی پایین است.

 بنابراین استفاده از دستگاه اسلایسر بسیار کاربردی می باشد. با وجودی که اسلایسر را بیشتر به عنوان دستگاه برش میوه می شناسند ولی جهت برش زدن انواع سبزیجات مانند فلفل دلمه ای، پیاز، سیب زمینی، قارچ و... و صیفی جات به ‌طور گسترده‌ای از این دستگاه استفاده می شود.

انواع دستگاه اسلایسر AG

  • دستگاه اسلایسر دستی

دستگاه اسلایسر دستی یک دستگاه اسلایسر کوچک است که بیشتر برای خانه‌ها  و کارگاه‌­های کوچک کاربرد دارد. این دستگاه با اپراتور کار می‌­کند و بدلیل پایین‌تر بودن سرعت آن، برای رستوران­‌ها و آشپزخانه­‌های کوچک که حجم محصولات کمی دارند؛ مناسب است.

  • دستگاه اسلایسر صنعتی

دستگاه اسلایسر صنعتی با سیستم برقی کار می‌کند. اتوماسیون دستگاه نیمه اتوماتیک می­‌باشد و گذاشتن میوه­‌ها در محل برش توسط اپراتور انجام می­‌شود. این دستگاه توانایی اسلایس و برش دادن میوه‌­ها و سایر محصولات در حجم بالا را دارد و برای رستوران­ها، آشپزخانه­‌های بزرگ و کارخانه­‌های صنعتی کاربرد دارد.

  • دستگاه اسلایسر گوشت

از دستگاه اسلایسر گوشت جهت خرد کردن و اسلایس نمودن مواد پروتئینی استفاده می شود. دستگاه اسلایسر گوشت با توجه به تیغه های بسیار تیز و برنده ای که دارد، قادر است برش های دقیق و بسیار نازکی از گوشت را جدا کند و در واقع می تواند گوشت را به شکل تکه ای یا ورقه ای برش دهد. دستگاه اسلایسر گوشت مجهز به نگهدارنده گوشت می باشد که باعث راحت تر شدن کار با دستگاه می شود. این نوع دستگاه از ایمنی بالایی نیز برخوردار است که دلیل بی خطر بودن و امنیت دستگاه در حین استفاده می باشد. از دستگاه اسلایسر گوشت در فروشگاه های مواد پروتئینی، فست فودها، رستوران ها و... می توان استفاده نمود.

 دستگاه میوه خشک کن AG

دستگاه میوه خشک کن AG

 در حال حاضر با وجود دستگاه میوه خشک کن، طرز تهیه میوه خشک نه تنها آسان تر از قبل شده است بلکه می‌توان انواع میوه های خشک را تولید نمود. این دستگاه به راحتی انواع میوه و سبزیجات را در مدت زمان کوتاهی، بدون آنکه تغییری در طعم و رنگ آن وارد شود، خشک می کند.

 دستگاه خشک کن میوه دارای اجزای مختلفی می باشد. میوه ها توسط المنت های تعبیه شده در دستگاه و گرمایی که تولید می کنند، خشک می شوند. البته فن ها گرمای تولید شده را در تمامی قسمت های دستگاه پخش می کنند تا حرارت در کل دستگاه یکنواخت باشد. خشک کردن میوه تنها باعث حذف آب میان بافتی آن می‌شود و ارزش‌های تغذیه آن کاملا حفظ می شود.

 علاوه بر این خشک کردن میوه راه مطمئنی برای نگهداری این محصول به مدت طولانی تر می باشد. در حالی که احتمال وجود میکروب ها یا رشد قارچ ها در میوه های خشک در حد صفر است. این روزها تولید میوه خشک به قدری رونق داشته که به عنوان یکی از مشاغل خانگی پرسود شناخته می شود. به طوری که شما در کنار تولید میوه خشک برای مصرف خانواده می توانید به فکر تولید بیشتر و کسب درآمد از این راه باشید.

دمای مناسب دستگاه میوه خشک کن برای انواع مختلف غذا:

  • گیاهان ۹۵درجه فارنهایت
  • سبزیجات ۱۲۵درجه فارنهایت
  • لوبیا و عدس ۱۲۵درجه فارنهایت
  • میوه ۱۳۵ درجه فارنهایت
  • دانه‌ها ۱۴۵ درجه فارنهایت
  • گوشت‌های از پیش پخته شده ۱۴۵ درجه فارنهایت
  • گوشت، غذاهای دریایی ۱۶۰ درجه فارنهایت
  • طیور ۱۶۵ درجه فارنهایت

همانطور که می‌بینید، درجه حرارت کاملاً متفاوت است، به همین دلیل مهم است که اگر همزمان بیش از یک نوع ماده را خشک می‌کنید، مطمئن شوید که غذاها را به طور مناسب با هم دسته بندی می‌کنید.

اگر نیاز به سرعت بخشیدن به فرآیند خشک کردن دارید، افزایش حرارت دستگاه میوه خشک کن راه حل مناسبی نیست. در عوض، می‌توانید مواد غذایی خود را به قطعات نازک‌تر/کوچک‌تر برش دهید یا میزان کمتری از آن را در دستگاه خشک کن قرار دهید.

دستگاه روغن گیری AG

دیتگاه روغن گیری AG

 با تهیه دستگاه روغن گیری نه تنها از خالص بودن روغن مصرفی خود اطمینان حاصل خواهید کرد، بلکه یک راه درآمدزایی نیز به حساب خواهد آمد. در حال حاضر تولید و فروش انواع روغن های گیاهی به یکی از مشاغل پرسود تبدیل شده است.

مزایای استفاده از دستگاه روغنگیری

از مزیت های استفاده از دستگاه روغن گیری به موارد زیر می توان اشاره نمود.

دستگاه روغن گیری کل فرایند را به شکل اتوماتیک انجام می دهد و به نیروی انسانی زیادی احتیاج ندارد.

 این نوع دستگاه به طور کاملا استاندار ساخته شده است و ایمنی بالایی دارد و مناسب استفاده در محیط های مختلف می باشد.

 دستگاه روغن گیری در مدل ها و حجم های مختلفی به بازار عرضه شده است که می‌ توان با توجه به نیاز خود بهترین مدل دستگاه را انتخاب نمایید.

ماشین آلات روغن گیری جهت راه اندازی یک کسب و کار کوچک بسیار مناسب هستند. روغن های گیاهی تولید شده دارای کاربرد زیادی هستند. به همین دلیل می‌ توان با خرید دستگاه روغن گیری، انواع روغن را تهیه کنید و به فروش برسانید و به سود بالایی دست پیدا کنید.

شرکت ای جی وارد کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی مانند دستگاه اسلایسر، دستگاه خشک کن میوه و دستگاه روغن گیری می باشد.  

برای خرید دستگاه اسلایسر، دستگاه خشک کن میوه و یا دستگاه روغن گیر به سایت ای جی  (AG۷۷۷.com) مراجعه کنید 

برای خرید دستگاه مورد نظر خود از کارشناسان AG شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ، ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: ۴۶۰۹۶۷۲۴-۰۲۱

شعبه اصفهان : اصفهان، فلکه ارتش خیابان وحید قبل از چهارراه امام‌زاده محسن، کوچه شماره ۲۳ پلاک ۶۲۲

تلفن: ۹۱۰۱۰۱۱۸-۰۳۱

 شرکت بازرگانی AG وارکننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از ۱۸ سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

کد خبر: ۱۸۲٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha