۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
ایران ترانسفو زنجان عنوان صادر کننده ممتاز ملی را کسب کرد
در روز ملی صادرات؛

ایران ترانسفو زنجان عنوان صادر کننده ممتاز ملی را کسب کرد

زنجان- گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان به عنوان صادر کننده ممتاز ملی سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو، در آئین گرامیداشت روز ملی صادرات که ۳۰ مهرماه با حضور آیت‌الله ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، محسن رضایی معاون اقتصادی ریاست جمهوری و همینطور جمعی از صادرکنندگان برتر ۱۴۰۱ و سایر مسئولان کشوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم رئیس جمهور به همراه وزیر صمت از چند صادرکننده برتر کشور به نمایندگی از ۵۷ صادرکننده برتر سال ۱۴۰۱ تقدیر و تجلیل کردند. این صادر کننده‌های برتر، از سوی کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی، سازمان‌های برنامه و بودجه، استاندارد، اتاق بازرگانی، گمرک، اتاق تعاون و بانک مرکزی و به ریاست رئیس سازمان توسعه تجارت انتخاب شده‌اند.

گروه صنعتی ایران ترانسفو هم مفتخر شد به عنوان صادرکننده ممتاز ملی ۱۴۰۱ توسط رئیس جمهور و وزیر صمت لوح تقدیر دریافت کند.

لازم به ذکر است در روند انتخاب صادر کننده نمونه ۱۴۰۱، شاخص‌های مختلفی از جمله سنجش تولید و سرمایه‌گذاری مشترک با طرف‌های خارجی، عمق دانش بنیانی، فعالیت در مناطق محروم و کم‌ برخوردار، میزان اشتغال‌زایی، میزان نفوذ در شبکه مصرف بازارهای هدف، سطح پیچیدگی محصول و ارزش افزوده، عضویت در تشکل‌های تخصصی صادراتی، ثبت نشان بین‌المللی و استفاده از نیروی انسانی - مصالح و تجهیزات داخلی در طرح‌های خارج از کشور، در نظر گرفته شده است.

گفتنی است روند رشد صادرات ایران ترانسفو در چهار سال گذشته به رغم وجود تحریم‌ها، افزایشی بوده به طوریکه بیش از ۹۸۰ درصد رشد داشته است و طبق وعده مدیرعامل قرار است حجم صادرات این گروه صنعتی تا پایان امسال به ۱۰۰ میلیون دلار برسد که نسبت به سال قبل رشد چهار برابری خواهد داشت.

کد خبر: ۱۸۲٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha