۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
امکان‌سنجی برای راه‌اندازی شهرک صنعتی صنایع معدنی در ملایر
رئیس سازمان صمت همدان اعلام کرد:

امکان‌سنجی برای راه‌اندازی شهرک صنعتی صنایع معدنی در ملایر

همدان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از امکان‌سنجی برای راه‌اندازی شهرک صنعتی صنایع معدنی در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش بازار؛ احمد شانیان در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ملایر بیان کرد: طرح تولید شیشه خودرو با حجم سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومان در شهرستان ملایر اجرا خواهد شد که یکی از بزرگترین صنایع شیشه خودرو در خاورمیانه است و استعلامات و مکان‌یابی این طرح در ملایر انجام شده و ۴۹ درصد هم سرمایه‌گذاری خارجی است.

وی فضای سرمایه‌گذاری در استان همدان را مساعد دانست و افزود: در این راستا یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ غرب کشور را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده بود که با پیگیری استاندار همدان و اعلام آمادگی فرماندار ملایر، پروژه شیشه خودرو در ملایر اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به تدوین طرح آمایش صنعت و معدن استان، اظهار داشت: ظرفیت‌ها در این حوزه‌ها شناسایی شده و طرح‌های بزرگی در سطح استان و شهرستان ملایر در دست اقدام است.

شانیان به طرح توسعه شرکت کیان‌کُرد و رشد خوب صادرات این شهرستان در حوزه صنعت و معدن، یادآور شد: مشکل زیست محیطی واحدهای فروسیلیس و طرح توسعه معادن سرمک و مشکلات چند طرح صنعتی و تولیدی حل شد.

وی گفت: در حوزه تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در این شهرستان مصوب داشتیم که ۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

شانیان با بیان اینکه شرکت میدور یکی از مجموعه‌های موفق اقتصادی کشور است، گفت: در تلاش هستیم دفتر سازمان میدرو را در غرب کشور در ملایر داشته باشیم و چند طرح را نیز معرفی کرده‌ایم.

وی جلوگیری از خام‌فروشی در استان را از اولویت‌های مهم برشمرد و بیان کرد: چند طرح بزرگ در حوزه صنایع معدنی در ملایر در دست اقدام است و امکان‌سنجی برای راه‌اندازی شهرک صنعتی صنایع معدنی در دست اقدام است.

کد خبر: ۱۸۲٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha