۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
رفع نواقص عمده و اولویت‌دار پالایشگاه‌های پارس جنوبی شتاب می‌گیرد

رفع نواقص عمده و اولویت‌دار پالایشگاه‌های پارس جنوبی شتاب می‌گیرد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: رفع نواقص عمده و اولویت‌دار پالایشگاه‌های ۱۳ گانه مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه همفکری، کارگروهی و اقدام‌های نوآورانه شتاب خواهد گرفت.

به گزارش بازار، محمد حسین متجلی، ضمن ارزیابی مثبت از نشست هم‌اندیشی شرکت‌های فعال در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، گفت: رفع نواقص عمده و اولویت‌دار پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با برنامه‌ریزی دقیق و منظم شتاب خواهد گرفت و این مهم سرلوحه اقدام‌های مهم روزانه و مستمر قرار می‌گیرد.

وی افزود: اکنون فضایی سازنده میان مدیران سه مجموعه مهم پارس جنوبی به‌وجود آمده و اقدام‌های مهم و کلیدی نیز تا حصول نتیجه نهایی و مطلوب با انجام نشست‌های مشترک تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس ادامه داد: نتیجه این نشست‌ها باید در سرنوشت تولید پایدار گاز و محصولات جانبی نقش اساسی داشته باشد و خوشبختانه مدیران و کارکنان با عضویت در یک گروه منظم، پای کار هستند و در مسیر روشن و شفاف به‌سمت جلو گام برمی‌دارند.

متجلی گفت: باید بکوشیم کارهای عقب‌مانده در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی که بر زمین مانده را به کمک یکدیگر به سرانجام برسانیم و خدمت به کشور را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

کد خبر: ۱۸۲٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha