۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
آغاز بکار دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک در تهران

آغاز بکار دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک در تهران

دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران با حضور و مشارکت ده ها شرکت طراحی و تولیدی و همچنین واحدها و کارگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی، آغاز بکار کرد.

به گزارش بازار، شرکت کنندگان در دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران برترین تولیدات شامل انوع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، و دیگر مدل های تولیدی را در قالب طرح و رنگ های گوناگون و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات تولید پوشاک را از امروز به مدت چهار روز در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقاء سطح تولید داخلی، علمی کردن طرح تولید پوشاک داخلی، کمک به توسعه اشتغال پایدار، بازاریابی و افزایش صادرات، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان شده است.

برگزاری یک همایش و چند نشست تخصصی با حضور طراحان، تولیدکنندگان، استادان دانشگاه و کارشناسان از برنامه های جانبی دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران است.

گردش مالی بازار پوشاک کشور سالانه حدود هشت هزار میلیارد تومان است که سهم بخش داخلی از این بازار بزرگ تنها حدود سی درصد است و هفتاد درصد دیگر این بازار در دست واردکنندگان است که پوشاک را عمدتا به صورت قاچاق وارد کشور می کنند.

علی مرادی رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران گفت: این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران و از سوی شرکت سامع پادنوین تحت نظارت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک ایران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: پس از تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، تلاش کردیم این نمایشگاه را در راستای این فرمایشات و حمایت از پوشاک ایرانی برگزار کنیم، لذا نمایشگاه پوشاک ایران می تواند ضمن تحقق این هدف، گامی مهم جهت افزایش اعتماد جامعه مصرف کنندگان به پوشاک داخلی بردارد.

رئیس ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران گفت: قاچاق یکی از مسائل مهمی است که به صنعت پوشاک کشور صدمات سختی وارد می کند، البته مبارزه با قاچاق پوشاک صورت می گیرد اما باید با جدیت بیشتر باشد.

گفتنی است دهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران تا دوم آبان ماه هر روز از ساعت هشت صبح تا پانزده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است

کد خبر: ۱۸۲٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha