۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
ایران به اندازه ۶۶ درصد اتحادیه اروپا مصرف گاز دارد| برابری ایران ۸۵میلیونی با چین ۱.۵ میلیاردی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ایران به اندازه ۶۶ درصد اتحادیه اروپا مصرف گاز دارد| برابری ایران ۸۵میلیونی با چین ۱.۵ میلیاردی

بوشهر- نوشادی مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با بیان اینکه ایران به اندازه ۶۶ درصد اتحادیه اروپا مصرف گاز دارد از برابری مصرف گاز در ایران ۸۵ میلیونی با کشور چین ۱.۵ میلیارد نفری خبر داد.

رضا نوشادی در حاشیه بازدید از تاسیسات گازرسانی استان بوشهر اظهار داشت: گازرسانی به مناطق مختلف کشور بویژه در مناطق صعب‌العبور با مشقت و سختی بسیار زیادی انجام می‌شود و مستلزم تامین اعتبارات زیادی نیز هست.

وی افزود: استان بوشهر از جمله استان‌هایی است که تمام شهرها و بخش زیادی از روستاهای آن از نعمت گاز برخوردارند و در آینده نزدیک، وضعیت گازرسانی در روستاها بهبود می‌یابد.

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره به مصرف بسیار زیاد گاز در خانوارها در کشور و همچنین در حوزه صنعت خاطر نشان کرد: ایران با جمعیت ۸۵ میلیونی به اندازه ۶۶ درصد اتحادیه اروپا، مصرف گاز دارد و نکته جالب‌تر اینکه، ایران در مصرف گاز با چین ۱.۵ میلیاردی برابری می‌کند.

نوشادی تصریح کرد: متخصصان داخلی شرکت‌ گاز ایران در راستای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های گازرسانی نقش خاصی دارند و مجموعه‌های نوآور و دانش بنیان نیز حضوری بسیار موثر دارند.

وی با اشاره به گازرسانی به ۲۷ میلیون مشترک خانگی گفت: هوشمند سازی و توسعه پلت فرم کنتورهای ۲۷ میلیون مشترک گاز خانگی و تمام کنتورهای صنعتی در دستور کار قرار دارد که شرکت‌های دانش بنیان در این راستا حضوری تاثیرگذار دارند.

نوشادی اضافه کرد: سرکشی به استان‌های مختلف به منظور شناخت مشکلات و دغدغه های مردم در حوزه گازرسانی انجام می‌شود و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۱۸۲٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha