۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
فراهم‌سازی حداکثر امکانات رفاهی برای تماشاگران ایرانی در قطر
با حضور وزیر راه و شهرسازی در قطر مطرح شد

فراهم‌سازی حداکثر امکانات رفاهی برای تماشاگران ایرانی در قطر

در دیدار وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با وزیر حمل و نقل کشور قطر فراهم‌سازی حداکثر امکانات رفاهی برای تماشاگران ایرانی در بازی‌های جام جهانی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، صبح امروز، پنجشنبه، ۲۸ مهرماه، در راس هیأتی متشکل از معاونان خود در حوزه‌های دریایی و هوایی وارد قطر شد.

او در این سفر ضمن دیدار با نخست وزیر دولت قطر در جلسه با وزیر حمل و نقل این کشور شرکت کرد. در این جلسه نخست وزیر دولت قطر براساس تاکید امیر کشور خود بر توسعه و اهمیت روابط استراتژیک دو کشور تاکید کرد و خواستار آن شد این روابط در همه عرصه‌ها خصوصا در حوزه اقتصادی که منافع آن مرتبط با مردم است، گسترش یابد.

در این سفر، جلسه دیگری به ریاست "جاسم بن سیف السلیطی" وزیر حمل و نقل قطر در محل وزارت حمل و نقل کشور قطر برگزار شد؛ در این جلسه وزرای تجارت، اقتصاد و ریاست قطر ایرویز و دیگر مسئولان مرتبط با حوزه توریسم، اقتصاد و حمل و نقل حضور یافتند و جنبه‌های مختلف همکاری میان دو کشور را بررسی کردند.

مباحث مرتبط به بازی‌های جام جهانی در قطر، تسهیل سفر، فراهم‌سازی حداکثر امکانات رفاهی برای تماشاگران ایرانی و عرضه صنایع دستی و محصولات ایرانی از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۸۲٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha