۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کسب ۲ مدال برنز و ۴ مدالیون در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد

کسب ۲ مدال برنز و ۴ مدالیون در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲

معاون وزیر تعاون، کار از کسب دو مدال برنز و ۴ مدالیون کاروان نخبه مهارتی فناوری اطلاعات مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ در کره جنوی خبر داد.

به گزارش بازار، غلامحسین حسینی نیا گفت: رشته امنیت سایبری برای نخستین بار در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ برگزار شد و امیر محمد جهانگیر زاد و امیر فرزام حسینی رقابت کنندگان این رشته تیمی، در این دوره از مسابقات ه موفق به کسب جایگاه سوم و مدال برنز شدند.

وی با اشاره به موفقیت تیم مهارتی در ۵ رشته از ۶ رشته رقابتی، تصریح کرد: این دوره با حضور کشورهایی از جمله سوئد، کانادا، چین، کره جنوبی، چین و سنگاپور در شهر گویانگ کره جنوبی برگزار شد.

معاون وزیر تعاون، کار اظهار داشت: فرید قریشی نخبه مهارتی رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، امیر حسین آقاجری نخبه مهارتی رشته توسعه نرم افزار موبایل، دانیال دزفولی نژاد تکنولوژی وب و امیر رضا شمس ناتری نخبه مهارتی رشته نرم افزار و راهکارهای نرم افزاری کسب و کار موفق به کسب مدالیون در این دوره از مسابقات شدند.

گفتنی است: خانم راضیه جلیلی دو روز پیش در چهل و ششمین مسابقات جهانی مهارت در کره جنوبی در رشته جواهرسازی مدال طلای این رشته را کسب کرد.

کد خبر: ۱۸۱٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha