۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
مجوز ایجاد پارک فاوا در زنجان صادر شد
استاندار زنجان:

مجوز ایجاد پارک فاوا در زنجان صادر شد

زنجان- استاندار زنجان گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از دغدغه‌های مهم است لذا بعد از یک سال تلاش، مجوز ایجاد پارک فاوا برای استان صادر شده است.

به گزارش بازار و به نقل از استانداری زنجان، محسن افشارچی، با اشاره به نقش مهم برنامه‌ریزی بسیاری از کشورها برای اقتصاد چند سال آینده، افزود: بسیاری از هزینه‌هایی که در حال حاضر در کشورها انجام می‌شود، ناظر بر مشکلات حال حاضر نیست بلکه ناظر بر راه‌هایی است که چند سال آینده باید باز شود.

وی با تاکید بر اینکه ما مسئولیت بسیار زیادی در توسعه استان در ابعاد مختلف داریم، تصریح کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه، قطعا می‌توانیم امیدوار باشیم تا مشکلات کشور هم به زودی حل شود.

استاندار زنجان اظهار کرد: اگر استفاده از زیرساخت‌های موجود را حداقل یک سطح ارتقاء ندهیم، به منزله این است که کاری انجام نداده‌ایم.

افشارچی با اظهار خرسندی از حرکت دیجیتالی استان زنجان، گفت: با وجود بازدید سرزده از اداره‌کل ارتباطات و فناوری استان، خوشبختانه شاهد هستیم که زیرساخت بسیار خوبی از نظر فضا و ارتباطی وجود دارد که البته اصلی ترین مسئله نیز همین است.

وی اقتصاد دیجیتال را یکی از دغدغه‌های مهم خود عنوان کرد و یادآور شد: بعد از یک سال تلاش، مجوز پارک فاوا برای استان صادر شده است در حالی‌که برای هیچ‌یک از استان‌ها، در حال حاضر، چنین مجوزی صادر نشده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید نهایت استفاده را از فضای موجود، برای اقتصاد دیجیتال رو به رشد به عمل آورد، تاکید کرد: اقدامات مهمی در ارتباط با تربیت نیروهای حوزه اقتصاد دیجیتال در بخش فنی و کسب و کار برنامه‌ریزی شده است که انجام خواهیم داد.

کد خبر: ۱۸۱٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha