۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸
۵۸ اتحادیه صنفی در اتاق اصناف گرگان عضو هستند
رئیس اتاق اصناف مرکز گلستان:

۵۸ اتحادیه صنفی در اتاق اصناف گرگان عضو هستند

گرگان- سلیمانی، رئیس اتاق اصناف مرکز گلستان گفت: ۵۸ اتحادیه صنفی عضو اتاق اصناف مرکز گلستان است.

حمید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بیش از ۱۷ هزار پروانه واحد صنفی در تمامی مشاغل زیر مجموعه اتحادیه های صنفی عضو اتاق اصناف مرکز گلستان هستند.

رئیس اتاق اصناف مرکز گلستان با تاکید بر هدف گذاری و ساماندهی بازار، افزود: بیش از یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی فاقد مجوز شناسایی شده و تذکرات لازم برای دریافت مجوز به آنها داده شده تا هرچه سریعت در مجموعه اصناف عضو شوند.

سلیمانی با بیان اینکه باید کسانی که جواز کسب ندارند را در چارچوبی قرار دهیم تا برای دریافت آن اقدام کنند، افزود: باید همه در اتاق اصناف در یک چتر حمایتی قرار بگیرند تا ما بتوانیم به این واحدهای صنفی خدمات دهیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که نظم و انضباط را به بازار برگردانیم، گفت: در این روزها وضعیت قیمت ها در بازار حال و روز خوشی ندارد و باید ساماندهی شود چرا که این محصولات غذایی و تولیدی با معیشت خانواده ها به صورت مستقیم در ارتباط است.

رئیس اتاق اصناف مرکز گلستان به نظارت بر قیمت تولید تاکید کرد و افزود: قیمت ها باید براساس تولید و مصرف متعادل سازی شود.

وی به ثبت کالاها در سامانه تاکید کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم که فاصله تولید کننده و مصرف کننده زیاد نباشد تا هم تولیدکننده سود کند و هم اینکه کالا به دست مصرف کننده راحت برسد.

سلیمانی تصریح کرد: نظارت و قیمت گذاری بر قیمت های بازار در گروه های اصناف یک و دو که مردم با آن بیشتر سرو کار دارند به عهده تنظیم بازار است و قیمت گذاری گروه اصناف سه توافق بین واحدهای صنفی براساس آنالیزهای قیمتی موجود است که در اتحادیه ها انجام می شود.

کد خبر: ۱۸۱٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha