۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
خودروهای تولیدی جدید باید با کیفیت باشد
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران:

خودروهای تولیدی جدید باید با کیفیت باشد

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: علاقه مصرف کننده به کالاهای ایرانی با کیفیت گره خورده است.

به گزارش بازار، مهدی اسلام پناه درمراسم رونمایی از خودروی اقتصادی تی اف ۲۱ ایران خودرو افزود: این خودرو بر پایه کلاس B طراحی شده است؛ مسئله حائز اهمیت در تولید خودروهای جدید، این است که باید نظام ارزیابی کیفی خودروی کامل در آن‌ها دیده شود ضمن اینکه خودرو ساز باید خود را مسئول و ملزم به تولید خودروی با کیفیت بداند.

رئیس سازمان ملی استاندارد با تاکید بر اینکه خودرو تی اف ۲۱ باید استانداردهای ۸۵ گانه را داشته باشد، گفت: توسعه زیرساخت آزمایشگاهی برای ارتقای محصولات باید در دستور کار قرار گیرد و مطابق مشخصات تعیین شده،‌, کیفیت هم باید در نظر گرفته شود ضمن اینکه محصولات جدید باید طبق استاندارد و در شان مردم طراحی و تولید شود.
 
وی اضافه کرد: انتظار سازمان ملی استاندارد و دولت از خودروسازان این است کمبودهایی که در حوزه ایمنی در سال‌های اخیر داشته ایم را جبران کنند؛ خودروسازان مصرف کنندگان را راضی نگهدارند و این وظیفه شرعی و اخلاقی ماست که راه را برای جبران تسهیل کنیم.
 
در ادامه مراسم رضایی منش معاون تحقیقات و طراحی ایران خودرو ضمن بیان اینکه تی اف ۲۱ در نیمه نخست ۱۴۰۲ وارد بازار خواهد شد، گفت: توسعه محصولات رقابتی و بحث رضایت مشتری از اولویت ماست.
 
وی افزود: اتفاقات خوبی در حوزه استاندارد افتاده است البته در ۶ ماه گذشته استانداردهای تعلیق شده را در بن سازه خودروهای جدید بکار برده ایم.
 
رضایی منش با بیان اینکه: همه خودروهای جدید استانداردهای ۸۵ گانه را خواهند داشت گفت: قرار است تا پایان امسال ۷۵۰ خودرو تولید شود.

کد خبر: ۱۸۱٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha