۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
افزایش ۱۵۰۰ هکتاری ظرفیت پرورش میگو در استان بوشهر
وزیر کشور:

افزایش ۱۵۰۰ هکتاری ظرفیت پرورش میگو در استان بوشهر

بوشهر- وزیر کشور از افزایش ۱۵۰۰ هکتاری ظرفیت پرورش میگو در استان بوشهر خبر داد و گفت: توسعه اقتصاد دریامحور از اولویت‌های استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر یکروزه به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت : استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه آبزی پروری است و در این مسیر اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: توسعه اقتصاد دریامحور از اولویت‌های استان بوشهر است و در یکسال اخیر اقدامات ارزشمندی در راستای ایجاد شغل در این عرصه صورت گرفته است.

وزیر کشور از افزایش ۱۵۰۰ هکتاری ظرفیت پرورش میگو در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته ، ۱۵۰۰ هکتار به ظرفیت پرورش میگو در استان بوشهر افزوده شده که نقش مهمی در اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان دارد.

وحیدی اضافه کرد: هدف از سفر به استان بوشهر در واقع رسیدگی به طرح‌ها و کارهای در دست اجرا و همچنین بررسی مشکلات و کمبودهای استان است.

وی گفت: با سفر به جزیره خارگ و همچنین عسلویه ضمن بررسی دغدغه های مردم، نشستی با مسئولان خواهیم داشت.

وزیر کشور یادآور شد: با برنامه ریزی مسئولان استان بوشهر، بحمدالله سرمایه گذاری‌های خوبی در استان در حوزه شیلات و مزارع میگو و بخش صنعت در حال انجام است که در ایجاد اشتغال پایدار تاثیر گذار است.

کد خبر: ۱۸۱٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha