۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
اجرای همزمان ۸ پروژه آب شیرین کن در استان بوشهر| پایداری آب مهم‌ترین اولویت است
استاندار بوشهر در گفت‌وگو با بازار؛

اجرای همزمان ۸ پروژه آب شیرین کن در استان بوشهر| پایداری آب مهم‌ترین اولویت است

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از اجرای همزمان ۸ پروژه آب شیرین کن در استان بوشهر خبر داد و گفت: پایداری آب مهم‌ترین اولویت حوزه عمرانی است.

احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید از تاسیسات آب شیرین کن بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل بوشهر در تابستان، کم آبی است به گونه ای که شهر بوشهر به عنوان مرکز استان، آب به شکل نوبتی توزیع می‌شود.

وی افزود: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم در استان بوشهر، تمام توان موجود را برای پایدار کردن وضعیت آب شرب و همچنین آب کشاورزی استان بوشهر به کار گرفته ایم و بحمدالله به توفیقات خوبی نیز رسیده ایم.

استاندار بوشهر از اجرای همزمان ۸ پروژه آب شیرین کن در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: اکنون در شهرستان‌های مختلف شاهد اجرای این پروژه هستیم و بزودی با وارد مدار شدن آب شیرین کن‌ها، در تامین آب مستقل می‌شویم.

محمدی زاده گفت: اکنون بالغ بر ۸۰ درصد آب شرب استان بوشهر از طریق استان‌های همجوار تامین می‌شود که با راه‌اندازی آب شیرین‌کن‌های در دست اجرا، وضعیت بهتر می‌شود.

وی بیان کرد: آب شیرین کن نیروگاه اتمی با ظرفیت ۷۰ هزار متر مکعب در دست اجراست و با جدیت لازم، انتظار داریم در کمترین زمان مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار بوشهر گفت: اجرای سدهای در دست اجرا نیز، علاوه بر تامین آب شرب، در تامین آب مورد نیاز کشاورزان و تولیدکنندگان استان بوشهر نیز بسیار موثر است.

وی افزود: سد باهوش و دشت پلنگ و سد باغان و دالکی از پیشرفت خوبی برخوردارند که تسریع در تکمیل آنها از اولویت‌های حوزه عمرانی در استان بوشهر به شمار می‌رود.

کد خبر: ۱۸۱٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha