۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
ضرورت همکاری‌های مشترک تجار ایرانی و قطری
معاون اقتصادی رئیس جمهور تاکید کرد

ضرورت همکاری‌های مشترک تجار ایرانی و قطری

معاون اقتصادی رئیس جمهور در نشست هم اندیشی با اعضای انجمن تجارت قطر، گفت: تجار ایرانی و قطری می‌توانند برای توسعه روابط، همکاری‌های گسترده‌ای در بخش‌های مختلف داشته باشند.

به گزارش بازار، محسن رضایی در نشست هم اندیشی با رئیس و اعضای انجمن تجارت قطر با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای توسعه روابط تجاری تهران ـ دوحه وجود ندارد، اظهار داشت: تأکیدات و توافقات آقای رئیسی و امیر قطر، بهترین پشتوانه برای فعالان اقتصادی ایران و قطر است تا حجم مبادلات تجاری دو کشور به طور چشمگیر افزایش یابد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور به مشترکات فرهنگی و تاریخی ملت‌های منطقه اشاره کرد و گفت: افزایش هماهنگی و همکاری تجار و بازرگانان ایرانی و قطری، موجب پیشرفت دو ملت خواهد شد.

رضایی، تصریح کرد: یکی از راه‌های افزایش ارزش مبادلات تجاری ایران و قطر، همکاری‌های پولی و بانکی میان دو کشور است که باید مسئولان مربوطه، آن را پیگیری کنند.

رئیس و اعضای انجمن تجارت قطر نیز در سخنان جداگانه‌ای از آمادگی کامل برای همکاری با تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی خبر دادند و تأکید کردند: ایران همواره یکی از اولویت‌های اصلی تجار قطری بوده است، زیرا زمینه‌های فراوانی برای سرمایه گذاری و مبادلات اقتصادی بین دو کشور وجود دارد.

کد خبر: ۱۸۱٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha