۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
بسته اشتغال سال ۹۹ با تاکید بر دوره پسا کرونا طراحی شده است
معاون وزیر کار:

بسته اشتغال سال ۹۹ با تاکید بر دوره پسا کرونا طراحی شده است

منصوری، معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : دولت به دنبال اعطای کمک و تسهیلات به بنگاه های اقتصادی آسیب دیده در جریان بحران کروناست.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، عیسی منصوری در کمسیون تخصصی اقتصادی همایش استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور به اولویت های این وزارتخانه در سال جاری اشاره کرد و افزود : بسته اشتغال سال ۹۹ با تاکید بر دوره پسا کرونا و شرایط تحریم طرح ریزی شده است.

معاون وزیر کار با بیان اینکه اولویت بسته های حمایتی دولت با شرکت ها و واحدهایی است که بتوانند نیروی کار خود را حفظ کنند، گفت : در نظر داریم ضمن ارتباط مؤثر با کارفرمایان، تسهیلات بانکی خوبی برای این بخش اختصاص دهیم.

منصوری با اشاره به آمارهای مربوط به بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از شیوع کرونا افزود : سیاست وزارت کار این است که با استفاده از ظرفیت های موجود به بنگاهها کمک کند و تا حد امکان به تداوم فعالیت این بنگاهها یاری رساند.

وی در همین راستا آمادگی وزارت کار را برای همکاری با بخش اقتصادی وزارت کشور در جهت به اشتراک گذاشتن سیاست های اشتغال و کار آفرینی به منظور اتخاذ بهترین راهبرد اشتغال زایی و کار آفرینی در سطح کشور اعلام کرد.
 

کد خبر: ۱۸٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha