۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
ریزش قیمت کاردانو در کوتاه مدت ادامه دارد| پیش بینی قیمت برای سال ۲۰۲۳
تحلیل بازار رمزارزها؛

ریزش قیمت کاردانو در کوتاه مدت ادامه دارد| پیش بینی قیمت برای سال ۲۰۲۳

قیمت رمزارز محبوب و پر طرفدار کاردانو بیش از ۷۰ درصد به نسبت روزهای اوج خود در اوایل سال ۲۰۲۲ دچار ریزش شده و قیمت کنونی آن در حدود ۰.۳۶ دلار است.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز محبوب و پر طرفدار کاردانو اکنون بیش از ۷۰ درصد به نسبت روزهای اوج خود در اوایل سال ۲۰۲۲ دچار ریزش شده و قیمت کنونی آن در حدود ۰.۳۶ دلار است.

با اینحال باید توجه داشت که قیمت کاردانو اکنون به نقطه فروش بیش از حد رسیده و اکنون سوال اینجاست که آیا می توان انتظار افزایش قیمت این رمزارز در سال ۲۰۲۳ را داشت؟

به نظر می رسد علیرغم عملکرد بسیار ضعیف کاردانو طی ماه های اخیر، هواداران پر و پا قرص این رمزارز همچنان دست از طرفداری از آن بر نمیدارند.

اکانت ADA Whale که از مشهورترین اکانت های توئیتری کاردانو محسوب می شود، پیش بینی کرده که نه تنها کاردانو ورشکسته نخواهد شد، بلکه به یکی از بزرگترین پلتفرم های دیفای درسال ۲۰۲۳ بدل شده و دلیل این مدعای خود را نیز توسعه شریع و گسترده شبکه این رمزارز می داند.

از سوی دیگر، شرکت EMURGO آفریقا نیز به تازگی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار روی کاردانو سرمایه گذاری کرده است.

پیش بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۳

ریزش قیمت کاردانو در کوتاه مدت ادامه دارد| پیش بینی قیمت برای سال ۲۰۲۳

قیمت کاردانو طی هفته گذشته تاکنون و برای سومین هفته متوالی، به شدت دچار ریزش شده و طی ۲۰ روز اخیر، بیش از ۱۴ درصد از ارزش آن کاسته شده است. در بازه زمانی روزانه، ADA از یک الگوی مثلث نزولی خارج شده که قیمت آن را نزدیک به ۰.۴۰ دلار نگه داشته است، اما این سطح اکنون به عنوان یک مقاومت اصلی عمل می کند. شکست نزولی یک الگوی مثلث معمولاً منجر به فروش شدید و ادامه روند نزولی می شود.

از جنبه نزولی، حمایت فوری ADA هنوز نزدیک به ۰.۳۵ دلار بوده و شکست نزولی در این سطح می تواند قیمت ADA را حتی به نقاط پایین تر و احتمالاً به ۰.۳۰ دلار برساند.

شاخص های پیشرو مانند MACD و RSI و همچنین میانگین متحرک ۵۰ روزه، همگی به نفع سوگیری فروش فزاینده هستند. شاخص های فنی از روندهای بلندمدت صعودی پشتیبانی نمی کنند. با این حال، تحلیل فاندامنتال نشان دهنده روند صعودی آینده است. در نتیجه، قیمت توکن ADA می تواند تا سال ۲۰۲۳ به ۵ دلار برسد.

کد خبر: ۱۸۱٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha