۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
لزوم شفافیت در فرآیند اداره بخش های مختلف اقتصادی و مردمی وزارت کار
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکید کرد

لزوم شفافیت در فرآیند اداره بخش های مختلف اقتصادی و مردمی وزارت کار

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: شفافیت در فرآیند اداره بخش های مختلف اقتصادی و مردمی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مورد تاکید اعضای کمیسیون و مورد تایید وزیر پیشنهادی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، در تشریح نشست صبح امروز این کمیسیون با وزیر پیشنهادی رفاه اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت پرونده های موجود این وزارت‌خانه و بخش های زیر مجموعه آن موجود در کمیسیون به اطلاع آقای مرتضوی رسید و قول همکاری بدنه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای به نتیجه رسیدن این پرونده ها در صورت رای اعتماد مجلس به وزیر پیشهادی گرفته شد.

وی با تاکید بر لذوم اصلاح سامانه رفاه ایرانیان گفت: در ادامه جلسه بر ضرورت اصلاح این سامانه بر اساس دهک بندی دقیق خانوارها بر اساس درآمد، ثروت و هزینه آنها مورد تاکید قرار گرفت همچنین به موضوع نقش نظارتی کمیسیون بر برنامه‌های اعلامی وزیر پیشنهادی نیز اشاره شد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در پایان تصریح کرد: شفافیت در فرآیند اداره بخش های مختلف اقتصادی و مردمی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی مورد تاکید اعضای کمیسیون و مورد تایید وزیر پیشنهادی قرار گرفت و مقرر شد در صورت اعتماد مجلس به آقای مرتضوی تعامل کمیسیون با ایشان تداوم پیدا کند.

کد خبر: ۱۸۱٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha