۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
دیلمان مستعد گردشگری است/تخصیص اعتبار برای محور «سیاهکل- دیلمان»
استاندار گیلان:

دیلمان مستعد گردشگری است/تخصیص اعتبار برای محور «سیاهکل- دیلمان»

دیلمان- استاندار گیلان منطقه دیلمان ار مستعد گردشگری دانست و گفت: دیلمان می تواند یکی از قطب های گردشگری گیلان تبدیل شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در بازدید از محور سیاهکل - دیلمان با بیان اینکه دیلمان مستعد گردشگری است، گفت: با توجه به ظرفیت های خوب گردشگری در دیلمان، این بخش می تواند به یکی از قطب های گردشگری تبدیل شود که در این خصوص دولت برنامه های مناسبی دارد.

عباسی با اشاره به حضور ۵۲ میلیون گردشگر به گیلان، بیان کرد: در روزهایی بیش از جمعیت استان، گردشگر وارد گیلان می شد و همین موضوع عرضه و تقاضای نان و سایر نیازها را با مشکل روبرو می کرد که تمام تلاش برای حل مناسب مشکلات است.

وی ادامه داد: برای حل مشکل نان در گیلان به خاطر حضور میلیونی مسافر به این استان، بیش از ۴۰ هزار کیسه آرد مازاد توزیع شد.

استاندار گیلان همچنین از اختصاص بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث محور اصلی سیاهکل به دیلمان خبر داد و اضافه کرد: اجرای این پروژه در این دولت شروع شده و در تلاش هستیم با پیگیری های مداوم و پای کار بودن متولیان امر این پروژه به بهره برداری برسد.

عباسی در خصوص مشکلات منطقه دیلمان گفت: برای حل مشکل زیربنایی و ساماندهی طرح هادی بخش دیلمان بیش از ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده کمربندی خیام سیاهکل و مسیر گردشگری و کوهستانی بخش دیلمان ساماندهی می شود.

کد خبر: ۱۸۱٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha