۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
تحقیق و تفحص از شرکت های داخلی فروش «وی. پی. ان» ضروری است
نماینده مردم رشت در مجلس با بازار مطرح کرد:

تحقیق و تفحص از شرکت های داخلی فروش «وی. پی. ان» ضروری است

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت نیاز باید نظارت بر شرکت های فروش «وی. پی. ان» داخلی مد نظر قرار داد.

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به نظارت بر شرکت های داخلی فروش «وی پی ان» در پی قطعی اینترنت بیان کرد: با توجه به تلاطمات شکل گرفته در کشور هر گونه فعالیت در این بخش می تواند کشور را دچار مشکل کند.

وی با اشاره به مشکلات زیر ساختی در امر توسعه اینترنت بیان کرد: این جای سوال دارد که چرا با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری درباره تقویت پیام رسان های داخلی همچنان تاکید بر روی پیام رسان های قبلی است.

این نماینده مجلس بیان کرد: امروز پس از گذشت چندین سال وزیر ارتباطات باید بیاید و پاسخ دهد که چرا نتوانسته پیام رسان های داخلی را تقویت کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: برخی از پیام رسان ها امروز به پایگاه اطلاع رسانی دشمن تبدیل شده اند لذا ما نباید از این پایگاه ها غافل شویم. به اعتقاد بنده باید برخی مسئولین ذی ربط در این بخش پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:رشد شرکت های داخلی «وی. پی. ان» در کشور هم از دیگر مشکلات به وجود آمده در کشور است.

وی تاکید کرد: شرکت های «وی. پی. ان» متاسفانه هرگونه مدیریت بر فضای اینترنت را دور می زنند. با این حال وزارت ارتباطات نیز باید در این بخش فکر اساسی کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر ما شاهد فعالیت شرکت های داخلی تولید «وی. پی. ان» در کشور هستیم و باید جهت نظارت بر این شرکت ها فکری اساسی کرد.

وی تاکید کرد: در صورت نیاز باید نظارت بر شرکت های فروش «وی. پی. ان» داخلی مد نظر قرار گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: با توجه به رشد شرکت های فوش «وی. پی. ان» انجام هرگونه تحقیق و تفحص از این شرکت ها امری ضروری است.

کد خبر: ۱۸۱٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha