۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۱
اتکا دولت به رضایتمندی آماری در بخش مسکن دوام چندانی ندارد
رئیس کانون سراسری انبوه سازان:

اتکا دولت به رضایتمندی آماری در بخش مسکن دوام چندانی ندارد

گرگان- مرتضوی، رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور با اشاره به ارائه برخی آمارها در خصوص میزان پیشرفت طرح جهش تولید مسکن، گفت: اتکا دولت به رضایمندی آماری در بخش مسکن دوامی چندانی ندارد.

سیدمحمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: برخی از اتفاقات اخیر دولت در بخش مسکن صرفا جنبه آماری داشته و تاثیرات کیفی اندکی در حوزه سرمایه گذاری برجای می گذارد.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور افزود: موفقیت های ظاهری و صرفاً آماری مانع از طرح و بیان مباحث اصلی و اصلاحی بوده و نقش بخش خصوصی را در ارائه و بیان مشکلات و تدوین راهکارها کم اثر خواهد کرد.

وی بیان کرد: در برخی مواقع و بر مبنای اطلاعات ارائه شده، از پیشرفت و تحقق ۴۰ درصدی اهداف در نهضت ملی مسکن سخن گفته می شود اما در عرصه واقعیت و خروجی های میدانی این عدد در محدوده هشت الی ۹ درصد قرار دارد.

مرتضوی با اشاره به ارائه برخی آمارها در خصوص میزان پیشرفت طرح جهش تولید مسکن، گفت: اتکا دولت به رضایمندی آماری در بخش مسکن دوامی چندانی ندارد.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان کشور عنوان کرد: ارائه آمار در رابطه با پیشرفت برخی طرح ها و پروژه ها سبب می شود که در ادامه مردم انتظار به ثمر رسیدن آن را داشته باشند و  ناتوانی در پاسخگویی و برآورده کردن انتظارات به سرمایه های و اجتماعی کشور مانند اعتماد مردم به مسئولان آسیب می زند.

مرتضوی ادامه داد: دولت برای پاسخ گویی با انتظارات باید با بهره گیری از توان متخصصان و فعالان اقتصادی و توزیع مدبرانه سرمایه ها زمینه تحقق رضایتمندی واقعی در بین آحاد مردم را محقق کند.

کد خبر: ۱۸۱٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha