۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
افتتاح بزرگترین شهرک تخصصی ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر| استقبال از فعالان حوزه انرژی‌های نو
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افتتاح بزرگترین شهرک تخصصی ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر| استقبال از فعالان حوزه انرژی‌های نو

قم- نوجوان، مدیر بازرگانی گروه آینده سازان سبز از افتتاح بزرگترین شهرک تخصصی ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر در ۲۰ کیلومتری شهر قم خبر داد.

وحید نوجوان در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه گروه آینده سازان سیاره سبز که در سال ۱۳۹۵ با هدف ورود به صنعت انرژی های تجدید پذیر وارد این بازار شد، گفت: این گروه تبدیل به یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات مرتبط با صنایع تجدید پذیر شده است.

وی افزود: چندیست که در ۲۰ کیلومتری شهر مقدس قم، بزرگترین شهرک تخصصی ویژه انرژی های تجدید پذیر با هدف تجمیع زنجیره ی تامین صنایع مرتبط با انرژی های تجدید پذیر این شهرک به وجود آمده و در حال حاضر با گرفتن پروانه بهره برداری در سال ۱۴۰۱ آماده شده است.

مدیر بازرگانی گروه آینده سازان سبز تصریح کرد: فعالیت های زیر بنایی آن شروع به کار کرده و در آینده ای بسیار نزدیک که هم زمان و متقارن است با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه انرژی های تجدید پذیر، بهروه وری و صرفه جویی در ایران، شروع به عرضه خدمات صنعتی و کارگاهی خودش می کند.

وی با اعلام اینکه این شهرک در چهار زوم مختلف آماده شده که مهم ترین آنها برق و الکترونیک کانی و غیر فلزی، صنایع وابسته به انرژی های تجدید پذیر و صنایع شیمیایی هستند، افزود: در این زوم های مختلف قطعات کارگاهی و صنعتی زیادی پیش بینی شده و در کنار اینها یک مجموعه گردشگری محیا خواهد شد برای رفاه حال کسانی که در آنجا مشغول به کار شده و یا در این زوم ها برای سفر به شهر مقدس قم رفت و آمد خواهند کرد.

وی ادامه داد: این شهرک ویژگی های بسیار بزرگی در پی خواهد داشت و آن را تبدیل به یکی از قطب های انرژی تجدید پذیر ایران می کند به این دلیل که این شهرک بسیار یونیک است و برای اولین بار در ایران اتفاق خواهد افتاد.

نوجوان همچنین از علاقه مندانی که تمایل دارند در این صنعت فعالیت داشته باشند دعوت کرد تا از محل این پروژه در ۲۰ کیلومتری جاده قم، جنب پادگان منظریه دیدن فرمایند و خاطر نشان کرد با عرضه زمین هایی که به راحتی می تواند از این موضوع استفاده کنند. علاوه بر این شرکت آینده سازان سیاره سبز تبدیل شده است به یکی از تامین کنندگان این موضوع که در این شهرک اولین کارخانه جات متعلق به خود شرکت در حال آماده سازی و برپایی است.

وی در ادامه گفت: کارخانه ها به زودی و حداکثر ظرف دو تا سه ماه آینده وارد خط تولید خواهد شد، تولید های آزمایشی انجام شده و تولید آزمایشی اینورتر شروع شده است و به زودی در دومدل ۵ کیلو وات و ۱۰۰ کیلو وات مخصوص روف تابی ها و سقف بامی ها در مدل ۱۰۰ کیلو وات برای نیروگاه ها در حال ساخت است و به زودی وارد بازار ایران خواهد شد و در مرحله آخر خط تولید ۲۵۰ مگا وات در این شهرک تاسیس خواهد شد و به عنوان پیشتاز در این صنعت این کارخانه در همین شهرک افتتاح خواهد شد.

مدیر بازرگانی گروه آینده سازان سبز تصریح کرد: در حقیقت سه برند در ایران مشغول فعالیت هستند و این شرکت نمایندگی رسمی و انحصاری آنها را دارد . برند اینورتر ۹ کیلو وات با ۵ سال گارانتی طلایی در ایران، نیل ها در دومدل ترینا و یووی که جزو تاپتن های دنیا هستند و با کیفیت بسیار بالا و با ۲۵ سال گارانتی طلایی شرکت آینده سازان سیاره سبز ارائه میگردد .

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت این شرکت خدمات پس از فروشی است که در حقیقت دغدغه افراد را در زمینه استفاده از سامانه ها یا نیروگاه ها و مزارع خورشیدی خواهد گرفت، تصریح کرد: به همین دلیل خدماتی که این شرکت ارائه خواهد کرد خدماتی متفاوت، آنلاین و ۲۴ ساعته است و دغدغه خاموشی سامانه و مزارع از افراد گرفته خواهد شد و در کوتاهترین زمان ممکن اشکالات و مشکلات موجود احتمالی را رفع خواهد کرد .

نوجوان در پایان تصریح کرد: این شرکت می تواند در بخش های طراحی، مهندسی، نصب و اجرا کنار خریداران باشد و مشاوران بسیار فعال و قوی در این صنعت می تواند برای خریداران با الگویی که افردا تعریف می کنند، در زمینه سیستم های اف گیری یا منفصل از شبکه عمدتا برای چاه های آب، آب های کشاورزی ، باغ ویلا ها و گلخانه های کشاورزی طراحی کنند و نیازی به سیستم برق رسانی سراسری نداشته و خود از طریق انرژی خورشیدی برق این مجموعه را تامین خواهد کرد.

کد خبر: ۱۸۰٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha