۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
زمین های مازاد دستگاه های دولتی همدان برای طرح اقدام ملی مسکن استفاده خواهد شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

زمین های مازاد دستگاه های دولتی همدان برای طرح اقدام ملی مسکن استفاده خواهد شد

همدان - مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: زمین های مازاد دستگاه های دولتی استان همدان برای اقدام ملی مسکن استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، داریوش حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی طرح اقدام ملی مسکن با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد: با توجه به اهمیت طرح اقدام ملی مسکن برای دولت و اتمام آن برای وزیر راه و شهرسازی باید با نگاه ویژه این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه تکلیف اقدام ملی باید در استان هر چه سریعتر روشن شود و اقدامات به نتیجه برسد، ادامه داد: از ظرفیت و تخصص نیروی انسانی تمامی حوزه های اداره کل راه و شهرسازی برای پیگیری و انجام امور مربوط به طرح اقدام ملی مسکن استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه از زمین های مازاد دستگاههای دولتی برای اقدام ملی استفاده خواهد شد افزود: در صورتی که زمین مازاد برای طرح اقدام ملی مسکن شناسایی شود باید به کمیسیون ماده پنج برای تغییر کاربری اعلام و در نهایت در شورای مسکن استان همدان مطرح شود.

حسینی افزود: همچنین زمین های دولتی که در ید دولت و اداره کل راه و شهرسازی بوده و مشکلی ندارند برای اقدام ملی استفاده خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: از مشاوران معتبر به طور ثابت برای حوزه معاونت مسکن و ساختمان که مسلط بر کارهای برآورد محاسبات مربوط و تهیه و اجرای آماده سازی هستند استفاده خواهد شد.

وی اعلام کرد: معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی موظف شده تعداد یک هزار واحد داخل شهر همدان بدون معارض و ۵۰۰ واحد به صورت مشارکت در داخل شهر همدان پیگیری معرفی کنند.

حسینی گفت: پروژه های نیمه تمام مسکن مهر با اولویت شهرستان فامنین که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند باید برای افتتاح در پروژه های اقدام ملی مسکن هر چه سریعتر تکمیل می شود.

کد خبر: ۱۸٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha