هزینه حداقل کارکرد خطوط تلفن ثابت از همه اخذ نخواهد شد
وزیر ارتباطات:

هزینه حداقل کارکرد خطوط تلفن ثابت از همه اخذ نخواهد شد

وزیر ارتباطات گفت: برای مثال اگر خط تلفن در شهرهای کوچک ۱۰ هزار تومان کارکرد داشته باشد دیگر ۱۰ هزار تومان بابت خدمات مکالمه صوتی به قبض اضافه نخواهد شد.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توضیح اضافه شدن ردیف هزینه خدمات مکالمه صوتی به قبض تلفن ثابت که مورد اعتراض مشترکان است، افزود: این رقمی که مصوب شده است در واقع هزینه ثابت نیست و حداقل کارکرد است.

وزیر ارتباطات توضیح داد: به این معنی که اگر کسی در شهرهای کوچک تا به حال برایش ۱۰ هزار تومان قبض تلفن ثابت می‌آمد همان ۱۰ هزار تومان را می‌پردازد (۱۰ هزار تومان بابت خدمات مکالمه صوتی دیگر به قبض او اضافه نمی‌شود). اما اگر تلفن ثابت او ۱۰ هزار تومان کارکرد نداشته باشد باید حداقل کارکرد ۱۰ هزار تومان را بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: این رقم در مراکز استان ۱۵ هزار تومان و در تهران ۲۰ هزار تومان است.
 
زارع پور گفت: این ارقام در حالی مصوب شده که باز هم اکنون هزینه نگهداری هر خط تلفن ثابت برای شرکت مخابرات ایران بیش از این ارقام است.

کد خبر: ۱۸۰٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید صفدری IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      1 0
      به نظر بنده این نقض آشکار حقوق مشترکان است،پیامکی که برای مشترکین فرستاده شده،مطالب تکمیلی وزیر ارتباطات رو به صورت زیر داره: طبق مثال آقای وزیر اگه هزینه مکالمه در تهران برای شخصی کمتر از ۲۰۰۰۰ تومان باشه همون ۲۰،۰۰۰ تومان در قبض لحاظ می‌گردد ولی ایشان نگفتند که اگه هزینه مکالمه بیشتر از اون باشه مثلا اگه هزینه مکالمه ۴۵،۰۰۰ تومان باشه باید ۴۵،۰۰۰ تومان رو بعلاوه ۹درصد مالیات بپردازه)یعنی از ۴۵،۰۰۰ تومان چیزی کم نمیکنن،که این عملا به مثابه کلاهبرداری است و در مصاحبه اشاره ای به اون نشده.