۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
ایراد قابل توجهی پیرامون لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان مطرح نشده است
عضو هیات رئیسه مجلس:

ایراد قابل توجهی پیرامون لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان مطرح نشده است

حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: ایراد قابل توجهی نسبت به لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری مطرح نشده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی، در واکنش به تاکید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر وجود ایراداتی در لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، گفت: اظهارنظرهایی از سوی برخی نمایندگان مبنی بر وجود ایراداتی در این لایحه مطرح شده است اما در این بین ایرادی که قابل توجه باشد مشاهده نشده است.

ایرادات مطرح شده نباید باعث معطل ماندن این لایحه شود

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ایرادات مطرح شده نمی‌تواند دلیلی برای معطل ماندن این لایحه باشد چرا که دوفوریت آن نیز در صحن رای آورده است و مطابق با آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی باید کمیسیون‌ تخصصی مربوطه ظرف ۷۲ ساعت در رابطه با آن گزارش دهند تا برای بررسی در دستورکار صحن قرار گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: آخرین مهلت برای ارائه گزارش لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در صحن روز یکشنبه ۲۴ مهرماه است که باید در دستورکار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

کد خبر: ۱۸۰٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha