۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
۵۰ واحد راکد صنعتی استان سمنان به تولید بازگشت
استاندار سمنان:

۵۰ واحد راکد صنعتی استان سمنان به تولید بازگشت

سمنان- هاشمی استاندار سمنان با بیان اینکه ۵۰ واحد راکد صنعتی استان به تولید بازگشت، گفت: حمایت از سرمایه گذاران برای احیای واحدهای راکد، راهبرد استان سمنان است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تا به امروز بالغ بر ۵۰ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد راکد در استان به چرخه تولید بازگشته است، تاکید کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران برای احیای واحدهای راکد، راهبرد استان سمنان است.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته در بحث اعتبارات مصوبات سفر و تملک دارایی استان، جذب به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی محقق شد، افزود: در حوزه تسهیلات تبصره ۱۸ نیز تاکنون ۹۷ درصد اعتبارات مختص استان جذب شده است.

استاندار سمنان گفت: بر اساس ابلاغ سازمان آمار کشور، نرخ بیکاری در استان سمنان به ۶.۳ درصد کاهش یافته و رشد اقتصادی در حوزه امنیت سرمایه‌گذاری در استان نیز محقق شده است.

هاشمی با بیان اینکه پیگیری تخصیص و تامین اعتبار برای فرآهم سازی زیرساخت ها و خدمات انشعابات برای واحد های تولیدی استان در دستور کار است، ابراز کرد: رکن اصلی و مولفه رشد اقتصادی در کشور، حفظ امنیت است.

وی افزود: استان سمنان به صورت ۱۰۰ درصدی و کامل آماده جذب سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف است و از سرمایه‌گذاران، تولید کنندگان و صاحبان صنایع حمایت خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۸۰٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha