۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
تفاهم نامه‌ای برای هم افزایی تولید قطعات در خودروسازان

تفاهم نامه‌ای برای هم افزایی تولید قطعات در خودروسازان

تفاهم نامه‌های همکاری مشترک برای ساخت انواع قطعه میان ایران خودرو و سایپا با هدف استفاده از ظرفیت‌های موجود امضا شد.

به گزارش، امروز هفت تفاهم نامه‌ی همکاری میان پنج شرکت زیرمجموعه‌ی ایران خودرو و سایپا امضا شد. این تفاهم نامه‌ها با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و توسعه‌ی همکاری‌ها بین شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا منعقد شد که اهدافی همچون تولید اقتصادی محصولات، توسعه‌ی هسته‌های فناوری، مدیریت و بهره برداری، ارتقاع سطح فناوری و افزایش عمر ساخت داخلی قطعات در آن دنبال خواهد شد.
 
مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه‌ی این مراسم گفت: این تفاهم نامه، به تعبیری اتحاد راهبردی میان گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا است و در زمینه‌های مختلف شرکت‌های زیرمجموعه دو گروه صنعتی به تولید محصولات مشترک اقدام می‌کنند، به طور نمونه شرکت مهران پارس ایران خودرو با پلاسکو سایپا و یا شرکت حمایت گستر ایران خودرو با رایان سایپا در زمینه‌های مختلف تولید مشترک خواهند داشت.
 
محمد علی تیموری مدیر عامل شرکت سایپا هم با اشاره به تاثیر این تفاهم نامه بر قیمت تمام شده‌ی خودرو، گفت: امروز دو شرکت ریخته گری ایران خودرو و ریخته گری سایپا و خطوط ماشین سازی با هم تفاهم کردند.
 
وی با بیان اینکه تولید وقتی اقتصادی است که میزان تولید افزایش یابد افزود: این تفاهم نامه حتما باعث بهبود قیمت و افزایش کیفیت خودرو شده و افزایش میران تولید را به همراه خواهد داشت. از همه مهمتر می‌توانیم از ظرفیت‌هایی که در زنجیره‌ی قطعه سازی این دو خودروساز وجود دارد استفاده کنیم.

کد خبر: ۱۸۰٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha