۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
پروانه تردد خودروهای ارس پلاک حضوری صادر می‌شود
مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس:

پروانه تردد خودروهای ارس پلاک حضوری صادر می‌شود

تبریز- مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه صاحبان خودروهای پلاک این منطقه باید پروانه تردد خود را حضوری دریافت کنند، گفت: مالکان خودروهای ارس پلاک برای صدور پروانه تمدید تردد خودروها یا نقل و انتقال آن می توانند به مرکز امور خودرویی ارس مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری بازار، بابک عبدل نژاد امروز در جمع خبرنگاران در منطقه آزاد ارس اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه صدور پروانه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد ارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با مراجعه و حضور مالکان خودروها در مرکز امور خودرویی ارس انجام می شود و اشخاص می توانند با مراجعه به مرکز برای تمدید پروانه اقدام کنند.

وی افزود: علاوه بر صدور پروانه تردد خودروها انجام مراحل نقل و انتقال خودورهای ارس پلاک و نیز تعویض پلاک خودروها از ابتدای اردیبهشت ماه به صورت حضوری در این مرکز آغاز شده است.

عبدل نژاد خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعه مردمی پروانه های تردد خودروهای پلاک ارس از اوایل اسفند ماه ۹۸ تا اول اردیبهشت امسال به صورت مجازی و بدون محاسبه عوارض دیرکرد تمدید شد و نیازی به حضور مالکان خودرو نبود.

وی اضافه کرد: ولی از ابتدای اردیبهشت امسال با رعایت استاندارهای بهداشتی ابلاغ شده و اجرای کامل پروتکل بهداشتی این اقدامات به صورت حضوری انجام می شود.

وی اعلام کرد: درصدد ایجاد و پیاده سازی بستر لازم الکترونیکی هستیم تا از چند ماه آینده با راه اندازی سامانه مناسب تمام این اقدامات به صورت مجاری از طریق درگاه الکترونیکی انجام شود.

کد خبر: ۱۸٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha