۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
تزریق ۳۶ هزار میلیارد تومان به راه آهن بوشهر به شیراز
طی سه سال محقق می‌شود؛

تزریق ۳۶ هزار میلیارد تومان به راه آهن بوشهر به شیراز

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از تزریق ۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن بوشهر به شیراز طی سه سال آینده خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پروژه راه آهن بوشهر به شیراز از پروژه‌های مهم و استراتژیک استان بوشهر به شمار می‌رود و برای تسریع در تکمیل این پروژه از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور و دولت سیزدهم به استان بوشهر، مصوبات ارزشمندی برای سرعت بخشیدن به این پروژه گرفتیم و روند اجرای قطعات راه آهن، شتاب گرفته است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این پروژه مهم طی ۱۴ سال اخیر تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اکنون با تزریق اعتبارات مورد نیاز، فعال شده و شاهد اجرای پروژه هستیم.

محمدی زاده از تزریق ۱.۲ میلیارد دلار از محل تهاتر نفت برای راه آهن بوشهر به شیراز خبر داد و یادآور شد: این اعتبار در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور مصوب شد و امیدواریم در مدت سه سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی اعتبار تخصیص داده شده حدود ۳۶ هزار میلیارد تومان است که بزودی تزریق خواهد شد.

محمدی زاده گفت: خط ریلی شیراز- بوشهر- عسلویه در صورت تکمیل و بهره‌برداری می‌تواند در اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار باشد و امیدوارم با تلاش دسته جمعی به نتیجه برسد.

کد خبر: ۱۸۰٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha