۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
تصویب اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای انتقال آب به یزد| ابلاغ به زودی از سوی معاون اول رئیس جمهور
معاون رئیس جمهور خبر داد؛

تصویب اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای انتقال آب به یزد| ابلاغ به زودی از سوی معاون اول رئیس جمهور

یزد- معاون رئیس جمهور گفت: در جلسه دیروز هیئت دولت، ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای برای انتقال آب به یزد مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، میثم لطیفی، ظهر دوشنبه در سفر به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: استاندار یزد با جدیت و جهادی پیگیر مسائل مهم استان یزد به ویژه مسئله آب است و این پیگیری ها در نهایت نتیجه داد.

وی عنوان کرد: در جلسه اخیر هیئت دولت، ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای انتقال آب به استان یزد مصوب شد که این موضوع به زودی توسط معاون اول رئیس جمهور به استان ابلاغ می شود.

لطیفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یزد در خانواده محوری یک الگو است و خانواده در یزد اصالت دارد، افزود: به قول شهید مطهری، مسئله تربیت ابتدا در خانواده شکل می گیرد و در دولت نیز این موضوع قابل توجه است و گمان می کنم علت دشمنی دشمنان، نگرانی از این است که دولت با روحیه جهادی اراده کرده تا مشکلات مردم را حل کند.

لطیفی بیان کرد: هم قانون جوانی جمعیت هم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب و هم سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش همه دلالت بر این دارد که باید مسئله خانواده را جدی بگیریم.

وی ادامه داد: هم دولت در این زمینه متولی است و هم رسانه شیعه در این زمینه مسئولیت دارد و رسانه شیعه، منبر و مسجد و وعظ و دعاست که متاسفانه از آن غفلت شده البته خوشبختانه چراغ آن هنوز در یزد روشن و پرفروغ است.

لطیفی عنوان کرد: در محضر علما بودن سبب بیمه شدن جامعه می شود و امیدواریم در دولت بتوانیم مسئولیت خطیری که بر عهده داریم را با توکل به خدا و با روحیه جهادی به سرمنزل مقصود برسانیم.

کد خبر: ۱۸۰٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha