۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
۵۳ قلم لوازم یدکی در مازندران مشمول طرح نظارت شدند
در گفتگو با بازار؛

۵۳ قلم لوازم یدکی در مازندران مشمول طرح نظارت شدند

ساری- موسوی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران گفت: ۵۳ قلم قطعه ولوازم یدکی در استان از نظر قاچاق، تقلبی بودن، مجاز و استانداردبودن مشمول نظارت شدند.

سید مسیب موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر لوازم یدکی در استان اظهار داشت صفحه کلاج، سوپاپف لنت ترمز، بلبرینگف انواع چراغ، فیلتر هوا و روغن، برف پاک کن، پلوس، کمربندی ایمنی و غیره مشمول این طرح می شود.

وی با ۵۳ قلم لوازم یدکی پرمصرف مشمول طرح نظارت و بازرسی قرار دارند، گفت: این اقلام جزو کالاهای پرمصرف به شمار می رود و تمامی مصرف کننده از آن به عنوان لوازم و قطعات خودرو استفاده می کنند.

وی با اظهار این که کد رهگیری و علامت دارای نشان ۱۳ و ۱۶ رقمی است، از مردم خواست تا از اصالت کالاها با استعلام از طریق کد دستوری مطمئن شوند.

موسوی یادآور شد: مردم می توانند کد رهگیری را که در کارتن و بسته یدکی وجود دارد با استعلام گرفتن، نسبت به اصالت قطعه اطمینانحاصل کنند.

معاون نظارت وبازرسی سازمان صمت مازندران یادآور شد: در طرح نظارت و بازرسی لوازم یدکی کالاها از نظر قاچاق، استاندارد بودن و مجاز و تقلبی مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرند.

کد خبر: ۱۸۰٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha