تسهیل مجوزهای کسب و کار باید مورد توجه جدی دولت قرار گیرد
نماینده مردم شیراز در مجلس:

تسهیل مجوزهای کسب و کار باید مورد توجه جدی دولت قرار گیرد

قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس موضوع توجه جدی به تسهیل مجوزهای کسب و کار را با توجه به تحریم‌ها، به دولت تذکر داد.

به گزارش بازار، جعفر قادری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و هفته وحدت و خدا قوت به نیروی انتظامی گفت: تخریب اموال و امکانات عمومی را محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: چند نکته را تیتروار مطرح می‌کنم؛ پرداخت بیمه خشکسالی و سرمازدگی هنوز پرداخت نشده است، مسئولین اعلام کرده‌اند که می‌خواهند به کشاورزان اوراق بدهند، کشاورز نمی‌تواند از اوراق استفاده کند و باید نقدا به آنها پرداخت شود.

قادری با اشاره به حل مشکل زمین‌های حریم شهر صدرا مطرح کرد: حریم شهر صدرا با محدوده پارک ملی بمو تداخل دارد، باید با جایگزینی و اصلاح محدوده پارک ملی مشکل را حل کرد. انتظار داریم شرکت فرودگاه‌ها در از سرگیری فعالیت‌های آموزشی فرودگاه‌ها و آموزشی زرقان تسریع کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس تأکید کرد: در بهره‌برداری از آزادراه شیراز – اصفهان هم باید تسریع شود، انتظار داریم دولت سریعا تکلیف وزارت تعاون را روشن کند و وزیر را معرفی کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به وام ساخت مسکن روستایی مطرح کرد: ظاهرا وام ساخت مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون کاهش یافته است، با ۱۰۰ میلیون در روستا نمی‌شود خانه ساخت باید این مشکل رفع شود.

قادری با اشاره به مشکلات معلمین طرح مهرآفرین مطرح کرد: مشکلات این قشر در اسرع وقت باید رفع شود و وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به مطالبات مردم و کاهش فرآیندهای اداری تصریح کرد: باید به صورت جدی این موضوع مورد توجه دولت قرار گیرد. تلاشی که مجلس در تسهیل مجوزهای کسب و کار انجام داد باید مورد توجه جدی دولت قرار گیرد و این فرآیند را به صورت جدی دنبال کند. در شرایط فعلی با وجود تحریم‌ها و مشکلات مالی خارجی ورود به کسب و کارها و مجوزهای کسب و کار را باید تسهیل کنیم.

کد خبر: ۱۷۹٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha