۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
دلایل افزایش قیمت گوشت مرغ را با حضور ساداتی‌نژاد بررسی می‌کنیم
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

دلایل افزایش قیمت گوشت مرغ را با حضور ساداتی‌نژاد بررسی می‌کنیم

با توجه به روند افزایشی قیمت گوشت مرغ و حضور دو نفر از معاونین وزارت جهاد کشاورزی در نشست‌های هفته گذشته کمیسیون، مقرر شده است تا در نشست امروز کمیسیون کشاورزی این موضوع مجددا بررسی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در بازار، گفت: با توجه به روند افزایشی قیمت گوشت مرغ و حضور دو نفر از معاونین وزارت جهاد کشاورزی در نشست‌های هفته گذشته کمیسیون، مقرر شده است تا در نشست امروز کمیسیون کشاورزی این موضوع مجددا با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین مربوطه بررسی شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تداوم روند فعلی افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ و همچنین تخم مرغ را به همراه دارد، عنوان کرد: کمیسیون کشاورزی مجلس در هفته جاری این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کند و آن را در دستورکار خود قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است در نشست امروز (یکشنبه ۱۷ مهرماه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی موضوع آزاد سازی قیمت نهاده های دامی و اجرای الگوی کشت با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس بانک مرکزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و وزیر جهاد کشاورزی بررسی می‌شود.

کد خبر: ۱۷۹٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha