۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
تشکیل الگوی دو قله برای اتریوم| احتمال شکست نزولی قیمت وجود دارد
تحلیل بازار رمز ارزها؛

تشکیل الگوی دو قله برای اتریوم| احتمال شکست نزولی قیمت وجود دارد

در نمودار قیمت اتریوم، یک الگوی دو قله قیمت شکل گرفته که معمولا علامتی نزولی بوده و احتمال ریزش قیمت برای این رمزارز وجود دارد.

به گزارش بازار، قیمت اتریوم همچنان از زمان ادغام شبکه این رمزارز در حاشیه بازار قرار داشته و بر خلاف آنچه تصور می شد، پیشرفت خوبی نداشت. قیمت این رمزارز روز جمعه روی ۱۳۵۰ دلار و روز شنبه نیز در محدوده ۱۳۲۸ دلار یعنی محدوده یک هفته گذشته معامله شد که نشانگر در حاشیه قرار داشتن رمزارز دوم بازار است.

این قیمت حدود ۳۳ ٪ پایین تر از بالاترین سطح در ماه آگوست و حدود ۷۲ ٪ پایین تر از بالاترین سطح در سال ۲۰۲۱ است. با این حساب، ارزش کل بازار اتریوم به حدود ۱۶۶ میلیارد دلار کاهش یافته که بسیار پایین تر از تمام وقت آن بیش از ۶۰۰ میلیارد دلار است.

پیش بینی قیمت اتریوم

تشکیل الگوی دو قله برای اتریوم| احتمال شکست نزولی قیمت وجود دارد

به نگاهی به نمودار روزانه، متوجه می شویم که قیمت اتریوم طی چند روز گذشته در مرحله انباشت قرار داشته که این قیمت، در زیر سطح پشتیبانی مهم ۱۴۲۱ دلار یعنی کف قیمت ۲۹ آگوست قرار دارد. اتر نیز به طور متوسط در حال حرکت به زیر محدوده ۲۵ روزه و ۵۰ روزه اندیکاتور VWMA سقوط کرده است.

قیمت اتریوم همچنین یک الگوی دو قله ای را تشکیل داده که در قالب موارد، نشانگر آغاز یک روند نزولی است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که توکن ETH یک شکست نزولی در پیش رو داشته باشد که در این صورت، خرس ها سطح مرجع بعدی را روی ۱۰۰۰ دلار هدف قرار خواهند داد. حرکت به بالاتر از نقطه مقاومت با ۱۴۵۰ دلار ، نمای نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۹٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha