۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
دولت سیزدهم با ارسال لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان به تکلیف قانونی خود عمل کرد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

دولت سیزدهم با ارسال لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان به تکلیف قانونی خود عمل کرد

ما به دنبال این هستیم که با تصویب لایحه متناسب‌ سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در جهت بهبود وضعیت سطح زندگی بازنشستگان در چارچوبی قانونمند گامی اساسی برداشته شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اصغر عنابستانی، در واکنش به ارسال لایحه متناسب‌ سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری از سوی دولت به مجلس، گفت: متناسب سازی از جمله تکالیف دولت بوده که در قانون برنامه ششم توسعه بر آن تاکید شده است بنابراین باید در طول اجرای این برنامه آن را اجرا می‌کرد اما دولت گذشته این مصوبه را اجرا نکرد و با تفسیر نامناسب بدون توجه به قانون و پشتوانه مالی در سال آخر فعالیت خود یک حکم برنامه را ابلاغ کرده بود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس‌ شورای اسلامی، ادامه داد: به دنبال این اقدام در حق برخی از بازنشستگان ظلم شد چراکه اجرای این مصوبه برای سنوات آتی از پشتوانه مالی برخوردار نبود و منابع مالی آن مشخص نشده بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در نهایت همانطور که انتظار می‌رفت که دولت آیت‌الله رییسی به سرعت این لایحه را به مجلس ارسال کند در راستای اجرای قانون برنامه ششم توسعه به این امر مباردت ورزید بنابراین کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز با آن موافق است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که با تصویب لایحه متناسب‌ سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در جهت بهبود وضعیت سطح زندگی بازنشستگان در چارچوبی قانونمند گامی اساسی برداشته شود.

کد خبر: ۱۷۹٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha