۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
رشد ۵۰ درصدی تولید تراکتور در کشور
وزیر صمت خبر داد؛

رشد ۵۰ درصدی تولید تراکتور در کشور

ساری- وزیر صمت با اشاره به روند روبه رشد تولید انواع محصولات گفت: تولید تراکتور در کشور طی سال جاری رشد ۵۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدرضا فاطمی امین بعدازظهر جمعه در بازدید از کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به روند روبه رشد تولید در کشور رشد ۵۰ درصدی تولید تراکتور طی سال جاری را از جمله توفیقات ذکر کرد و گفت: در تولید کاغذ نیز طی سال جاری با رشد ۷۰ درصدی مواجه هستیم.

وی رشد ۱۰ درصدی تولید فولاد را از دیگر شاخص های رشد و توسعه ذکر کرد و گفت: همچنین تولید ظروف و کامیونت و کامیون نیز در کشور با رشد چشمگیری روبرو بوده است.

وی مهمترین مشکل فراروی واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی را نقدینگی ذکر کرد و گفت: برای رونق واحدهای تولیدی طرح هایی در دست اقدام است.

امید نیک نژاد مدیرعامل صنایع چوب وکاغذ مازندران نیز ظرفیت کارخانه را ۱۸۰ هزار تن ذکر کرد و گفت: پیش بینی می شود میزان تولید در سال جاری به بیش از ۱۱۰ هزار تن برسد.

وی از احیای دوباره واحد چاپ و تحریر خبر داد و گفت: کاغذ ۷۰ درصد کتاب های درسی کشور در این کارخانه تولید می شود و تاکنون بخش قابل توجهی از تعهدات انجام شده است.

کد خبر: ۱۷۹٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha