۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
بخش گردشگری زنجان مغفول مانده است
استاندار زنجان:

بخش گردشگری زنجان مغفول مانده است

زنجان- افشارچی، استاندار زنجان گفت: بخش گردشگری در استان بسیار مغفول مانده و برای جبران عقب ماندگی‌ها در این بخش باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یکی از اولویت‌های استانی توجه به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است،گفت: بخش گردشگری در استان زنجان بسیار مغفول مانده و برای جبران عقب ماندگی‌ها در این بخش باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه از طرفی کمبود هتل در زنجان به خوبی احساس می‌شود و باید نسبت به این مشکل برنامه ریزی های و اقدام کرد،اظهار داشت: دستگاه‌های متولی امر به ویژه میراث فرهنگی اولویت‌های خود را ارایه کند و از همه مهمتر گردشگری بیش از گذشته مورد توجه باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در مقایسه با استان‌های دیگر در حوزه گردشگری عقب ماندگی‌هایی داریم که باید تلاش بیشتری انجام گیرد،گفت: معماری و شهرسازی گذشته حس زندگی بسیار ملموس‌تری به انسان می‌دهد.

افشارچی تاکید کرد: در حوزه میراث فرهنگی وظیفه خاصی داریم و در این حوزه باید نگاه فرهنگی و اقتصادی حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه موزه نیز برای شناساندن فرهنگ استان اهمیت دارد، افزود: این مهم می‌تواند در دبیرستان شریعتی شهر زنجان دایر شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه تمرکز بر گنبد سلطانیه نیز مورد توجه دستگاه متولی قرار گیرد، ابراز داشت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان توسعه دیگر بخش‌ها را به دنبال دارد.

کد خبر: ۱۷۹٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha