۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
نمایندگان از پاسخ‌های وزیر نفت قانع شدند
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

نمایندگان از پاسخ‌های وزیر نفت قانع شدند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره طرح سوالات تعدادی از نمایندگان از وزیر نفت، گفت: تکمیل پرژوه خط لوله گوره به جاسک و بهره‌برداری از میدان گازی فرزاد محور سوالات نمایندگان از وزیر نفت بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر در تشریح جلسه شامگاه گذشته(۱۱ مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به حضور وزیر نفت و معاونان وی جهت پاسخگوی به سوالات نمایندگان اشاره کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسه امروز کمیسیون انرژی به بررسی سوالات تعدادی نمایندگان از وزیر نفت اختصاص داشت.

وی افزود: سوال اول مختص به آقای احمد مرادی نماینده بندرعباس درخصوص "تکمیل پرژوه خط لوله گوره به جاسک بود که وزیر نفت برخی از اشکالات را پذیرفت و حتی گفت؛ برای این موضوع گروه بازرسی گذاشته‌اند. در نهایت مقرر شد؛ گزارشی در این رابطه به کمیسیون ارائه شود به همین دلیل نماینده سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر قانع شده و سوال به صحن ارجاع نشد.   

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: سوال دوم را نیز ابراهیم رضائی نماینده دشتستان درباره به تاخیر افتادن بهره‌برداری از میدان گازی فرزاد  مطرح کرد، که وزیر پاسخ داد؛ بهره‌برداری از این میدان در  دستور کار قرار دارد و در این راستا ضمن تعیین پیمانکار، کارهای  مطالعاتی آن در حال انجام است و تاخیر در بهره‌برداری مربوط به گذشته است چراکه دولت فعلی نسبت به بهره‌برداری از میدان‌های مشترک نفتی و گازی تاکید دارد به همین جهت این سوال‌کننده نیز از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

کد خبر: ۱۷۸٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha