۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
بررسی سوالات نمایندگان از وزیر نیرو در کمیسیون انرژی| هیچ سوالی به صحن ارجاع نشد

بررسی سوالات نمایندگان از وزیر نیرو در کمیسیون انرژی| هیچ سوالی به صحن ارجاع نشد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جریان تشکیل جلسه امروز تعدادی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر نیرو قانع شدند و تعدادی دیگر به وی جهت ارائه گزارش مهلت دادند.

مالک شریعتی نیاسر در تشریح جلسه امروز(یکشنبه ۱۰ مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس به حضور وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: سوال آقای حبیب‌الله دهمرده از وزیر نیرو درباره "آخرین وضعیت تکمیل نیروگاه بادی میل نادر در استان سیستان و بلوچستان" بود که پس از استماع توضیحات محرابیان مقرر شد؛ مستندات سوال کننده، وزارت نیرو و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر به کمیته نیرو کمیسیون ارائه شود و درصورت نیاز اعضای کمیته از محل نیروگاه بازدیدی داشته باشند و پس از ارائه گزارش آن به کمیسیون، سوال‌کننده محترم درخصوص قانع شدن یا ارسال سوال به صحن تصمیم بگیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای قادری نماینده شیراز نیز سوالی را درباره "واگذاری نیروگاه‌ها براساس اصل ۴۴" مطرح کرد که مقرر شد؛ گزارش این مهم به کمیسیون ارائه و پس ازآن تصمیم‌گیری بگیرند، همچنین وزیر قول داد؛ آخر هفته سفری به نیشابور داشته باشد و از  نزدیک وضعیت پروژه‌های آنجا را بررسی کنند.

وی افزود: آقای رحمت‌الله نوروزی نماینده علی آباد نیز درباره بحث قطعی برق صنایع و انتقال آب وزیر را مورد سوال قرار داد که پاسخ‌های وزیر برای این نماینده قانع‌کننده بود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بررسی برنامه‌ها و سوابق زاهدی وفا وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور دیگر جلسه امروز بود که وزیر پیشنهادی به سوالات نمایندگان پاسخ داده و سوابق خود را تشریح کرد.

کد خبر: ۱۷۸٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha