۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
جذب بالاترین اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به یزد| ساخت پروژه‌های عمرانی یزد تسریع می‌شود
استاندار یزد:

جذب بالاترین اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به یزد| ساخت پروژه‌های عمرانی یزد تسریع می‌شود

یزد- فاطمی، استاندار یزد با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به یزد ۷ هزار میلیارد ریال اعتبار و ۳۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به دنبال داشت، از جذب بالاترین میزان این اعتبار در استان خبر داد.

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به دستاوردهای چشمگیر سفر رئیس جمهور در آذر ماه سال گذشته به استان یزد اظهار داشت: از محل اعتبارات سفر تاکنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان در استان جذب شده است.

وی ادامه داد: برای اینکه اهمیت جذب منابع به درستی درک شود، می توان گفت که بودجه سالانه عمرانی استان در بهترین شرایط تخصیص، معادل همین مبلغ یعنی ۱۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

استاندار یزد اظهار داشت: به عبارت دیگر اعتبارات جذب شده از محل سفر رئیس جمهور که حاصل ده‌ها نشست و ساعت‌ها پیگیری مستمر و مداوم بوده، معادل یک سال اعتبارات عمرانی استان برای تکمیل پروژه های عمرانی است.

فاطمی بیان کرد: این اتفاق یعنی یک سال تکمیل پروژه های عمرانی مهم استان با این اعتبار تسریع شده و جذب چنین مبلغی طی چند ماه برای اولین بار در استان یزد رخ داده و اقدامی بی سابقه به شمار می رود.

وی یادآور شد: اعتبارات و تسهیلات رهاورد سفر رئیس جمهور به یزد به طور قطع در تعالی استان، بسیار حیاتی و تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر: ۱۷۷٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha